S profesionály od AudiKrejcárek jste vždy o krok blíž k svému vytouženému cíli.

A6

A6 C4.jpg

C4 (Typ 4A, 1994-1997)

V roce 1994 prošla Audi 100 faceliftem a byla přejmenována na Audi A6, tak aby zapadla do nového systému značení automobilů Audi. Design byl téměř shodný jako u Audi 100. Ponechány byly i stejné motory.

[editovat] Motory

Benzín válce objem výkon

řadový

čtyřválec 1,8 l 92 kW (125 k)

2,0 l 85 kW (115 k)

řadový

pětiválec 2,3 l 98 kW (133 k)

2,2 l 171 kW (230 k)

V6 2,6 l 110 kW (150 k)

2,8 l 128 kW (174 k)

2,8 l 142 kW (193 k)

V8

(jen u S6) 4,2 l 210 kW (280 k)

4,2 l 243 kW (326 k)

válce objem výkon

Nafta řadový

čtyřválec 1,9 l 66 kW (90 k)

řadový

pětiválec 2,5 l 85 kW (115 k)

2,5 l 103 kW (140 k)

c5.jpg

C5 (Typ 4B, 1997–2004)(1997–2004)

O tři roky později v roce 1997 byla vydána nová verze - Audi A6 C5. Oproti předchozí verzi se lišila zcela novým designem a přibyly i nové motory. Na výběr byla manuální převodovka a pětistupňová automatická převodovka Tiptronic. V roce 1998 Audi vydala verzi Avant.

S rokem 2000 přichází A6 s faceliftem a s novými motory. Revolucí byla převodovka Multitronic - bezestupňová převodovka s plynulou změnou převodového poměru. U této převodovky již nedochází k přerušení při řazení.

[editovat] Allroad Quattro

V této generaci se již můžeme setkat s modelem Audi Allroad Quattro - první model pro terén vyrobený automobilkou Audi. Ten byl ve své době velmi oblíbený a navíc neměl příliš přímých konkurentů. Allroad byl odvozen pouze z modelu kombi. Výroba byla ukončena v roce 2006, kdy byl vůz nahrazen novějším modelem.

Vůz má pneumatické odpružení podvozku, uzávěrky diferenciálu a některé kusy jsou vybaveny redukční převodovkou. Specifický systém odpružení od firmy Continental Automotive Systems zajišťoval dobré jízdní vlastnosti v terénu i na silnici. Motory byly k dispozici 3. Zážehový V6 o objemu 2,7 litru a výkonu 184 kW, zážehový V8 o objemu 4,2 litru a výkonu 220 kW a vznětový V6 o objemu 2,5 litru a výkonu buď 120 nebo 132 kW.

[editovat] Motory

válce objem výkon

Benzín řadový

čtyřválec 1,8 l 92 kW (125 k)

2,0 l 96 kW (130 k)

1,8 l 110 kW (150 k)

1,8 l 132 kW (180 k)

V6 2,4 l 120 kW (165 k)

2,4 l 125 kW (170 k)

2,8 l 142 kW (193 k)

3,0 l 162 kW (220 k)

2,7 l 169 kW (230 k)

2,7 l 184 kW (250 k)

V8 4,2 l 220 kW (300 k)

4,2 l 250 kW (340 k)

4,2 l 331 kW (450 k)

4,2 l 353 kW (480 k)

Nafta válce objem výkon

řadový

čtyřválec 1,9 l 81 kW (110 k)

1,9 l 85 kW (115 k)

1,9 l 96 kW (130 k)

V6 2,5 l 110 kW (150 k)

2,5 l 114 kW (155 k)

2,5 l 120 kW (163 k)

2,5 l 132 kW (180 k)

A6 C6.jpg

C6 (Typ 4F, 2004-současnost)

V roce 2004 bylo představeno nové Audi A6 (Typ 4F). O rok později byla v prodeji i varianta Avant. V průběhu roku 2006 byla uvedena verze Allroad. V roce 2008 prošla faceliftem. Novinkou ve vybavení je MMI (Multi Media Interface) – systém, kterým se dá ovládat rádio, satelitní navigace, klimatizace, CD přehrávač a případně i televize.

U motorů se můžeme setkat s FSI – motorem s přímým vstřikováním paliva. Zůstává převodovka Tiptronic, ale oproti předchozí generaci je šestistupňová.

[editovat] Parametry

Parametry – Limuzína

Délka: 4916 mm

Šířka: 1855 mm

Šířka přes zrcátka : 2012 mm

Rozvor: 2843 mm

Rozchod přední nápravy: 1612 mm

Rozchod zadní nápravy: 1618 mm

Výška při provozní hmotnosti: 1459 mm

Průměr zatáčení: 11,9 m

Parametry – Avant

Délka: 4933 mm

Šířka: 1855 mm

Šířka přes zrcátka : 2012 mm

Rozvor: 2843 mm

Rozchod přední nápravy: 1612 mm

Rozchod zadní nápravy: 1618 mm

Výška při provozní hmotnosti: 1463 mm

Průměr zatáčení: 11,9 m

Audi A6 C6 Avant

[editovat] Motory

Benzín válce objem výkon

řadový

čtyřválec 2,0 l 125 kW (170 k)

V6 2,4 l 130 kW (177 k)

3,2 l 188 kW (255 k)

V8 4,2 l 246 kW (335 k)

4,2 l 257 kW (350 k)

V10

(jen u S6) 5,2 l 320 kW (435 k)

Nafta válce objem výkon

řadový

čtyřválec 2,0 l 103 kW (140 k)

V6 2,7 l 132 kW (180 k)

3,0 l 165 kW (225 k)

3,0 l 171 kW (233 k)