Z Wikipedie, otevřené encyklopedie
(Přesměrováno z Audi A4)
Audi A4 Audi A4 Avant B8 (Německo)
Výrobce Audi AG
Výroba 1994-dosud
Montáž Ingolstadt, Německo
Čchang-čchun, Čína [1]
Tokio, Japonsko (AMA, B5 pouze)
Jakarta, Indonésie (Garuda Mataram motoru, pouze B8)
Solomonovu na Ukrajině (Eurocar, B7 jen)
Puebla, Mexiko
Předchůdce Audi 80
Třída kompaktní výkonná auta
Přední uspořádání motoru, pohonem předních kol, nebo
pohon na čtyři kola
Platforma Volkswagen Group B
Související Volkswagen Passat
Audi A4 je kompaktní výkonná auta vyrábí od konce roku 1994 německá automobilka Audi, dceřiné společnosti koncernu Volkswagen.
A4 byl postaven ve čtyřech generacích a je založen na platformě Volkswagen B. První generace A4 Audi 80 se podařilo. Automobilka interní číslování zachází A4 jako pokračování Audi 80 řádků, s počátečním A4 určený jako B5-série, následovaný B6, B7, B8 a aktuální. A4 B8 je postaven na nové platformě Audi MLB, [pochvalná zmínka potřebovaný], který je v současné době výhradně pro Audi a nesdílí modely mimo značky Audi, včetně od VW.
Audi A4 automobil uspořádání se skládá z podélně orientovaných motorem vpředu, s převodovkou typu převodovky je umístěna v zadní části motoru. Vozy jsou s pohonem předních kol, nebo na některé modely, "quattro", pohon všech kol.
A4 je k dispozici jako sedan / hatchback a kombi / kombi. Druhý (B6) a třetí generace (B7) z A4 také měl konvertibilní verze.
Obsah
[Hide]
1 B5 (Typ 8D, 1994-2001)
1,1 B5 facelift (1997-2001)
1,2 B5 motory
1,3 B5 bezpečnosti
1,4 B5 A4 vyrobené hybridní verze
2 B6 (Typ 8E/8H, 2000-2005)
B6 2,1 motory
2,2 B6 bezpečnosti
3 B7 (Typ 8E/8H, 2005-2008)
3,1 B7 motory
3,2 B7 bezpečnosti
4 B8 (Typ 8K, 2008-dar)
5 pozemní rychlostní rekord
6 A4 DTM
7 Viz také
8 Odkazy
9 Externí odkazy
[Editovat] B5 (Typ 8D, 1994-2001)
Audi A4 (B5), Audi A4 B5 sedan (Německo)
Výroby 1994-2001
Model letech 1996-2001
Karoserie 4 dveřový sedan / hatchback,
5-dveřový Avant (majetek / vůz)
Platforma koncernu Volkswagen B5 (PL45) platforma
Motory benzinovým motorem:
1.6 L I4
1.8 L I4 20V
1,8 L 20V Turbo I4
2,4 L V6 30V
2,6 L V6
2,8 L V6
2,8 L V6 30V
Vznětové motory:
1.9 L I4 TDI
2,5 L V6 24V TDI
Převodovka 5-stupňová manuální
4-stupňová automatická
5-stupňová převodovka ZF 5HP19
Rozvor 2615 mm (103,0 v roce)
Délka 4520 mm (178.0 v);
Avant: 4.488 mm (176,7 v roce)
Šířka 1730 mm (68,1 v roce)
Výška 1415 mm (55,7 v);
Avant: 1.440 mm (56.7 v)
Související Audi S4 (B5),
Audi RS4 (B5)
Škoda Superb
Volkswagen Passat (B5)
Tato sekce potřebuje další citace ověření. Je tento překlad nedokonalý odkazy. Tento překlad nedokonalý lze napadnout a odstranit. (Červen 2008)
Audi A4 B5 sedan
Audi A4 Avant B5
První generace Audi A4 (interně nazýván Typ 8D) byl debutoval v Audi v roce 1994 [2], s produkcí od listopadu 1994. Byl postaven na B5 koncernu Volkswagen (PL45) platforma, která je společná s Čtvrtá generace Volkswagen Passat (B5, Typ 3B). To mělo čelním podélném motorem a pohonem předních kol. Mnoho variací na A4 jsou k dispozici také s Audi quattro čtyři-systém pohonu kola. A4 byl zpočátku představen jako čtyřdveřový sedan / sedan, Avant (majetek / vůz) přišel o rok později.
Široká škála spalovacích motorů byly k dispozici na evropských trzích, mezi 1,6 a 2,8 litrů pro benzínové motory, a 1.9 litrový dieselový motor k dispozici s VE technologií koncernu Volkswagen, který je schopen dosáhnout 90 PS (66 kW, 89 k) nebo 110 PS (81 kW, 108 koní), ale Audi 2,8 V6 motor, přenesené z původní 80/90 byla jediná volba motoru v Severní Americe až do roku 1997.
Audi A4 byl první model koncernu Volkswagen, který je vybaven novým 1.8 liter 20V motor s pěti ventily na válec, založená na jednotkové Audi Sport vyvinula pro své auto Supertouring závod. Přeplňovaný verze produkovala 150 PS (110 kW, 148 koní) a 210 Nm (155 lb · ft) točivého momentu. Tato technologie byla přidána do rodiny motorů V6 v roce 1996, začínat s 2.8 V6 30V, který nyní produkoval 193 PS (142 kW, 190 koní).
Audi také debutoval svou novou automatickou převodovku tiptronic na platformě B5, založený na jednotce Porsche vyvinula pro své 964-911 generace. Přenos je konvenční automatickou převodovkou s měničem točivého momentu nabízí řidiči plně automatický provoz nebo manuální volbu převodových poměrů.
[Editovat] B5 facelift (1997-2001)
1996-1999 Audi A4 (B5) Quattro, sedan (Austrálie)
1998-2001 Audi A4 sedan (USA)
Svěží B5 A4 rozsah se objevil na frankfurtském autosalonu 1997, se začátkem prodejů v Evropě na začátku roku 1998. 2.8 liter 30-ventil V6 motor byl nahrazen 2.8 liter 12-ventil. A 2.5 V6 Turbocharged Direct Injection (TDI), vznětový motor s 150 PS (110 kW, 148 koní) se standardně quattro. Šestistupňovou manuální převodovkou je k dispozici, stejně jako nová vysoce výkonná Audi S4, nyní součástí řady A4 (předchozí S4 byl Audi 100). Kosmetické aktualizace včetně nové zadní světla, světlomety, kliky dveří a další drobné venkovní / vnitřní změny.
V polovině roku 1998, motor 1,8 20vT k dispozici mimo Evropu, měl jeho výkon zvýšen na 170 PS (125 kW, 168 koní). Předchozí KKK K03 turbodmychadla, ale v podstatě beze změny, přijaté úpravy na turbíně straně, aby se zabránilo popraskání vlivem tepla. [Editovat] 12-ventil V6 byl nahrazen 30-ventil jednotky, které byly k dispozici v Evropě, na dva roky.
V roce 1999, Audi debutovala ještě vyšší výkon RennSport modelu RS4 Avant, jako jeho předchůdce RS2, k dispozici pouze v Avant karoserii.
[Editovat] B5 motory
Následující motory byly k dispozici:
typ motoru Max. max. výkon. točivého momentu při maximálních otáčkách
(Sedan), 0-100 km / h (62 mph)
(Salonek) (manuální) let emise CO2 [3]
zážehové motory
všechny vstřikováním paliva
1,6 8V SOHC I4 101 PS (74 kW, 100 koní) 140 N · m (103 ft · lbf) 191 km / h (118.7 mph) 11,9 sec 1994-2001 174 g / km
1,6 8V SOHC I4 102 PS (75 kW, 101 koní) 148 N · m (109 ft · lbf) 11,9 sec 2000-2001 192 g / km
1,8 20V DOHC I4 125 PS (92 kW, 123 koní) 173 N · m (128 ft · lbf) 205 km / h (127.4 mph) 10,5 sec 1994-2001 182 g / km
1.8T 20V DOHC I4 Turbo 150 PS (110 kW, 148 koní) 210 N · m (155 ft · lbf) 222 km / h (137.9 mph) 8,3 sec 1994-2001 182 g / km
1.8T 20V DOHC I4 Turbo 180 PS (132 kW, 178 koní) 235 N · m (173 ft · lbf) 233 km / h (144.8 mph) 7,9 sec 1997-2001 194 g / km
2,4 V6 30V DOHC 165 PS (121 kW, 163 k) 230 N · m (170 ft · lbf) 225 km / h (139.8 mph) 8,4 sec 1997-2001 226 g / km
2,6 V6 SOHC 12V 150 PS (110 kW, 148 koní) 225 N · m (166 ft · lbf) 220 km / h (136.7 mph) 9,1 sec 1994-1997
2.7T 30V DOHC V6 Turbo S4 pouze 265 PS (195 kW, 261 koní) 400 N · m (295 ft · lbf) 250 km / h (155.3 mph) 5,8 sec 1997-2001
2.8 V6 12V SOHC 174 PS (128 kW, 172 koní) 245 N · m (181 ft · lbf) 230 km / h (142.9 mph) 8,2 sec 1994-1997
2.8 V6 30V DOHC 193 PS (142 kW, 190 koní) 280 N · m (207 ft · lbf) 240 km / h (149.1 mph) 7.4 sec 1997-2001
dieselové motory
Všechny přímé vstřikování (DI)
1,9 DI I4 8V SOHC 75 PS (55 kW, 74 koní) 150 N · m (111 ft · lbf) 158 km / h (98.2 mph) 1996-2001
1,9 TDI 8V SOHC I4 90 PS (66 kW, 89 koní) 202 N · m (149 ft · lbf) 168 km / h (104.4 mph) 13,3 sec 1994-1997 125 g / km
1,9 TDI 8V SOHC I4 90 PS (66 kW, 89 koní) 210 N · m (155 lbf ft ·) 168 km / h (104.4 mph) 13,3 sec 1997-2001 143 g / km
1,9 TDI 8V SOHC I4 110 PS (81 kW, 108 koní) 225 N · m (166 ft · lbf) 183 km / h (113.7 mph) 11,3 sec 1994-1997 114 g / km
1,9 TDI 8V SOHC I4 110 PS (81 kW, 108 koní) 235 N · m (173 ft · lbf) 183 km / h (113.7 mph) 11,3 sec 1997-2000 114 g / km
1,9 TDI 8V SOHC I4 115 PS (85 kW, 113 koní) 285 N · m (210 ft · lbf) 185 km / h (115.0 mph) 10,5 sec 2000-2001 123 g / km
2,5 V6 TDI 24V DOHC 150 PS (110 kW, 148 koní) 310 N · m (229 ft · lbf) 210 km / h (130.5 mph) 9,0 sec 1997-2001 184 g / km
[Editovat] B5 bezpečnosti
V testech Euro NCAP bezpečnost a pád, B5 Audi A4 obdržel 3 hvězdičky za čelní a boční ochranu proti nárazu, ale poslední hvězda pluje pod vlajkou znamená, že řidiči mohou být vystaveny vysokému riziku zranění hrudníku při bočním nárazu [4].
Dospělé osoby = 3 / 5 hvězdičky
Pěší = 2 / 4 hvězdičky (před 2002 hodnocení)
[Editovat] B5 A4 vyrobené hybridní verze
V roce 1997, Audi se jako první evropský výrobce automobilů, aby s hybridním pohonem do sériové výroby, třetí generace Audi Duo, pak na základě A4 Avant. [5] [6]
[Editovat] B6 (Typ 8E/8H, 2000-2005)
Audi A4 (B6) Audi A4 B6 sedan - 04-20-2010.jpg
Audi A4 1.8T B6 sedan (USA)
Výroby 2000-2005
Model letech 2002-2005
2002-2006 (kabriolet)
Karoserie 4-dveřový sedan / hatchback
5-dveřový Avant (majetek / vůz)
2-dveřový Cabriolet
Platforma koncernu Volkswagen B6 (PL46) platforma
Motory benzinovým motorem:
1.6L I4
I4 2.0L 20v
I4 2.0L 16V FSI
I4 1.8L 20v Turbo
2.4L V6 30V
3.0L V6 30V
Vznětové motory:
I4 1.9L TDI
2.5L V6 TDI
Převodovka 5-rychlost a 6-stupňová manuální
5-rychlost a 6-stupňová automatická
Rozvor 2650 mm (104,3 v roce),
Cabriolet: 2.654 mm (104,5 V)
Délka 4547 mm (179,0 v roce),
Avant: 4.544 mm (178,9 v roce), Cabriolet: 4.573 mm (180,0 v roce)
Šířka 1766 mm (69,5 in),
Cabriolet: 1.777 mm (70,0 V)
Výška 1428 mm (56,2 in),
Cabriolet: 1.391 mm (54,8 V)
Související Audi S4 (B6)
Tato sekce potřebuje další citace ověření. Je tento překlad nedokonalý odkazy. Tento překlad nedokonalý lze napadnout a odstranit. (Duben 2009)
Audi A4 2,0 sedan (Austrálie)
Audi A4 Avant 3.0 (US)
Audi A4 Cabriolet (USA)
Zcela nový A4, interně označovaná Typ 8E, debutoval na konci roku 2000, nyní jezdit na zcela nové Volkswagen Group B6 (PL46) platformy. Vůz je nový styl byl velký úspěch, inspirovaný C5 (druhé generace), Audi A6. 1.6 liter Základní model pohonné jednotky zůstaly beze změny, ale většina ostatních benzín / benzínové motory dostávali buď posunutí zvýší, nebo moc upgrade. 1.8 liter 20-ventil Turbo je nyní k dispozici ve dvou dalších verzích, s 150 PS (110 kW, 148 koní) a 180 PS (132 kW, 178 k), tento se standardní šestistupňovou manuální převodovkou, přičemž samozřejmě aspirated 1.8 liter inline čtyři motory a 2.8 V6 byl nahrazen 2.0 litru, a všichni-hliníkové slitiny 3.0 liter jednotek, ještě s pěti ventily na válec, nejsilnější který byl schopný 220 PS (162 kW, 217 koní) a 300 Nm (221 lb · ft) točivého momentu. 1,9 Turbocharged Direct Injection (TDI), motor byl aktualizován k 130 PS (96 kW, 128 koní), s Pumpe Düse (Unit Injector) (PD) technologie, a byl nyní k dispozici s quattro stálý pohon všech čtyř kol, zatímco 2.5 V6 TDI high-end model byl představen s 180 PS (132 kW, 178 koní) a standardní quattro. Tato generace quattro se skládá z prodlení 50:50 přední a zadní dynamického rozdělení točivého momentu. ESP Bosch 5.7 Elektronický stabilizační systém (ESP) systém, protiblokovací brzdový systém (ABS), brzdový asistent a elektronická brzdné síly (EBD), byly standardní výbavy všech modelů.
Avant přišel v polovině roku 2001.
Pro rok 2002, Audi aktualizovala sílu v 1.8 Turbo motory do 163 PS (120 kW, 161 koní) a 190 PS (140 kW, 187 koní) - 190 PS varianty určené červené "T" na víku zavazadlového prostoru, jak k dispozici quattro a 2.5 TDI ve střední verze k 163 PS (120 kW, 161 koní). Motor 2,0 s palivem Rozvrstvené Injection (FSI), byl také dostupný. O rok později, Audi reintroduced S4, nyní hnaný 344 PS (253 kW, 339 koní) 4,2 L V8 motor, stejně jako A4 Cabriolet kabriolet Variant (Typ 8H), nakonec nahrazovat 80-založil Audi Cabriolet, který byl byl ukončen v roce 1998. Jeho součástí elektro-hydraulicky ovládané střechy, který snížil na méně než 30 sekund, a včlenil některé stylové změny, které se nakonec našly cestu do salónu verzi (například v barvě karoserie spodní nárazník a práh panely).
Audi také představila nepřetržitě přenos proměnné vyvinutý LuK, jmenoval Multitronic, který nahradil starý konvenční automatickou převodovku na přední kola modely. Přenos získal značnou chválu od automobilového tisku, a je obecně považována za nejlepší svého druhu na světě, díky své nízké hmotnosti a rychlosti v odezvě. Tato vysoká pevnost řetězu řízené CVT je vyrobena z vysoce odolného kovu a využívá velmi vysokým stupněm, účel-navrhl plně syntetický olej.
Půjčky z Audi A6, vysoké boty byly přebudované odstranit rozšíření horní hrany s hladším záhybem linka, a zadní světla sestavy se tvořily část horní linie, byly tyto designové prvky nakonec půjčil další evropské i asijské výrobců.
"Ultra Sport balíček" s názvem "Ultra Sport" byla představena na severoamerickém trhu, krátce předtím, než byl nahrazen B6 B7. To zahrnovalo hliníkové obložení interiéru a prahy dveří, "S line" volant, přední a zadní spoilery, boční prahy a quattro GmbH určeny 18 "z lehkých slitin roadwheels RS4.
[Editovat] B6 motory
Následující motory byly k dispozici:
typ motoru válec. Max. energie
zážehové motory
všechny vstřikováním paliva
1,6 I4 102 PS (75 kW, 101 koní)
2,0 20v I4 136 PS (100 kW, 134 koní)
2,0 FSI I4 150 PS (110 kW, 148 koní)
1.8T 20v I4 150 PS (110 kW, 148 koní) a 163 PS (120 kW, 161 koní)
1.8T 20V "S line" I4 180 PS (132 kW, 178 koní) a 190 PS (140 kW, 187 koní)
2,4 V6 30V V6 170 PS (125 kW, 168 koní)
3.0 V6 30V V6 220 PS (162 kW, 217 koní)
dieselové motory
všechny Turbocharged Direct Injection (TDI)
I4 1.9 TDI 100 PS (74 kW, 99 koní) a 115 PS (85 kW, 113 koní) a 130 PS (96 kW, 128 koní)
2,5 V6 TDI V6 24V 155 PS (114 kW, 153 koní) a 163 PS (120 kW, 161 koní) a 180 PS (132 kW, 178 koní)
[Editovat] B6 bezpečnosti
Audi A4 (B6 a B7) prošel Euro NCAP bezpečnost a crash testy a získal následující hodnocení bezpečnosti vozidel: [7]
Dospělé osoby = 4 / 5 hvězdiček
Chodců = 1 / 4 hvězdičky (před 2002 hodnocení)
IIHS získal i B6 a B7 "dobré" hodnocení v testu čelního nárazu;. B7 nebyl znovu testovány, protože přední část je konstrukčně stejný [8]
[Editovat] B7 (Typ 8E/8H, 2005-2008)
Audi A4 (B7), Audi A4 sedan 3.2 (US)
Výroby 2004-2008
Model letech 2005 -2008 ½
2007-2008 (kabriolet)
Karoserie 4-dveřový sedan / hatchback,
5-dveřový Avant (majetek / vůz),
2-dveřový Cabriolet
Platforma koncernu Volkswagen B7 (PL46) platforma
Motory benzinovým motorem:
1.6L I4
I4 1.8L 20v Turbo
I4 1.8L 16V TFSI
I4 2.0L 20v
I4 2.0L 16V TFSI
3.2L V6 24V FSI
Vznětové motory:
I4 1.9L TDI
I4 2.0L TDI
2.7L V6 TDI
3.0L V6 TDI
Převodovka 5 rychlostí a 6-stupňová manuální
6-stupňová ZF 6 HP Tiptronic
7-rychlostní Multitronic
Rozvor 2648 mm (104,3 v roce)
Délka 4586 mm (180,6 v roce),
Cabriolet: 4.573 mm (180,0 v roce)
Šířka 1772 mm (69,8 in),
Cabriolet: 1.777 mm (70,0 V)
Výška 1427 mm (56,2 in),
Cabriolet: 1.518 mm (59.8 v)
Související Audi S4 (B7),
Audi RS4 (B7)
SEAT Exeo
Audi A4 Avant (Německo)
Audi A4 3,2 FSI cabriolet, Austrálie
Audi A4 3,2 FSI cabriolet, Austrálie
Audi A4 představil upravenou na konci roku 2004, s vnitřním označením B7. Nicméně, tato nová řada A4 ještě využit stávající Volkswagen B6 (PL46) platformu, šasi z odchozí B6, ale užil si těžce revidoval řízení nastavení geometrie zavěšení, nové vnitřní rozsahy spalovací motor, navigačních systémů a elektroniky podvozku (včetně nového Pokročilá Bosch 8,0 ESP elektronický stabilizační program (ESP) systém). Maska chladiče shromáždění změnilo být vysoký lichoběžníkového tvaru stejným způsobem jako C6 (třetí generace), Audi A6.
Audi vnitřní platformy názvosloví používá PL46 (osobní automobil podélné platformu, velikost 4, generace, 6) pro B6 a B7 podvozku. Typ 8E 8H a Typ interní označení jsou také přenesené z řady A4 B6, ale nyní mají další identifikační přípona - 8EC pro salón, 8ED pro Avant a 8HE pro Cabriolet.
Lineup motoru získal mnoho doplňků. 2005 Zavedení paliva Rozvrstvené Injection (FSI) na 2,0 TFSI a 3,2 V6 FSI benzín / benzínové motory, stejně jako mnohá další vylepšení, zvýšený výkon na 200 PS (147 kW, 197 koní) a 255 PS (188 kW, 252 k), resp. Tyto motory jak realizovat čtyřmi ventily na válec design. Před 5-design ventilu je neslučitelný se systémem přímého vstřikování FSI (vzhledem k umístění vstřikem paliva, nyní vypouštění přímo do spalovací komory). 2,0 Turbocharged Direct Injection (TDI), vznětový motor se kombinuje Pumpe Düse (Unit Injector) (PD), technologie se 16 ventily poprvé, zatímco větší 2.5 TDI V6 diesel byl nahrazen 3.0 V6 TDI, který nabízí 204 PS ( 150 kW, 201 koní) model v průběhu roku 2005, který byl upgradován na 233 PS (171 kW, 230 koní) model v roce 2006. 2,7 V6 TDI byl přidán později.
Torsen T-2 na quattro stálý pohon všech čtyř kol zůstala k dispozici na většině modelů A4. Audi odešel ze své 5-stupňových manuálních převodovek ve prospěch nového 6-rychlostní Getrag. Stejně jako dříve, multitronic s plynule měnitelným převodem (CVT), nyní s volitelnou "sedm-rychlosti" je k dispozici na pohon předních kol modelů, zatímco konvenční ZF 6HP 6-stupňovou automatickou převodovku tiptronic je k dispozici na quattro s pohonem všech kol modelů .
Kromě vyššího výkonu Audi S4, který nesl na pohonné ústrojí z B6 S4 - Audi znovu velmi vysoký výkon quattro GmbH vyvinula Audi RS4 (RS pro RennSport) na lineup, poprvé na sedan / sedan a kabriolet tělo, a atmosférický, ale vysoce-túrovat motor V8 4.2 liter FSI. Další pozoruhodný zařazení RS4 je Torsen poslední generace T-3 Quattro 4WD systém, který používá "standardní" asymetrickými 40:60 předozadní dynamické rozdělování točivého momentu zaujatost. Toto nové asymetrické centrum rozdíl byl zpočátku k dispozici pouze na RS4, ale přidal o rok později na S4. Zbytek řady A4 B7 ještě využit T-2 50:50 výchozí dynamické rozdělení centrum rozdíl.
Audi A4 DTM Edition
Limitovaná edice varianta, vyvinutý quattro GmbH, byla poprvé představena v květnu 2005, pojmenovaný "Audi A4 DTM Edition". To bylo inspirováno z automobilů závodu Audi v roce 2004 Deutsche Tourenwagen Masters, a byla znovu zavedena v roce 2006 jako běžné volby. 2.0T FSI motor přijal revidovaný software mapování ECU, což zvýšilo výkon na 220 PS (162 kW, 217 koní) a 300 N · m (221 lb · ft) točivého momentu. To bylo dostupné s pohonem předních kol nebo všech kol quattro s pohonem všech kol.
B7 Cabriolet modelu přijel později než jiné dvě karosářské verze, se začátkem prodejů v únoru 2006. Novinka na Cabriolet byl entry-level 2.0 TDI verze, ale do dnešního dne to není nabízeno s převodovkou multitronic CVT.
Podle 2007 dat švédské STK, Audi A4 Avant s dieselovým motorem je nejspolehlivější vůz na trhu, s odmítnutím STK sazba 0,0% během 3 let kategorie. [9] (Vezměte prosím na vědomí, že ačkoliv Mitsubishi Galant nemovitostí, Volkswagen Touareg a Toyota Hiace Traveller podíl odmítnutých o 0,0%, je to výsledek A4 při průměrném proběhu více než 111.000 km (69.000 km), zatímco průměrný počet kilometrů na ostatní vozy dosáhnout 0,0%, míra odmítnutí mezi 71.000 km (44.000 km) a 77.000 km (48,000 mi).)
Když jeho nástupce byl představen nový B8 A4 rozsah, byla řada A4 B7, které nejsou určeny k zániku - bylo to restyled a rebadged jako SEAT Exeo v roce 2008, se stylem změny v přední a zadní, také včleňovat obložení interiéru z A4 Cabriolet. Celá Audi A4 B7 výrobní linky závodu Audis Ingolstadt byl rozebrán a poslán na související koncernu Volkswagen SEAT v Martorellu továrny ve Španělsku [10].
[Editovat] B7 motory
Následující spalovací motory jsou k dispozici:
typ motoru
/ Disk Max. moc saloon Avant Cabriolet 0-100 km / h (62 mph)
(Sedan / manuální převodovkou), nejvyšší rychlost
(Sedan / manuální převodovkou)
zážehové motory
všechny vstřikováním paliva
1.6 102 PS (75 kW, 101 koní) ✓ ✓ 12,6 sec 118.1 mph (190 km / h)
1,8 T 163 PS (120 kW, 161 koní) ✓ ✓ ✓ 8,6 sec 141.7 mph (228 km / h)
1,8 T quattro 163 PS (120 kW, 161 koní) ✓ ✓ 8,7 sec 140.5 mph (226 km / h)
2.0 130 PS (96 kW, 128 koní) ✓ ✓ 9,9 sec 131.8 mph (212 km / h)
2.0 TFSI [B7 1] 200 PS (147 kW, 197 koní) ✓ ✓ ✓ 7,1 sec 149.8 mph (241 km / h)
2.0 TFSI quattro [B7 1] 200 PS (147 kW, 197 koní) ✓ ✓ ✓ 7,2 sec 147.9 mph (238 km / h)
2.0 TFSI [B7 1] [B7 2] 220 PS (162 kW, 217 koní) ✓ ✓ 7,0 sec 153.5 mph (247 km / h)
2.0 TFSI quattro [B7 1] [B7 2] 220 PS (162 kW, 217 koní) ✓ ✓ 6,9 sec 151.7 mph (244 km / h)
3,2 V6 FSI 256 PS (188 kW, 252 koní) ✓ ✓ ✓ 6,8 sec 155.4 mph (250 km / h) (elec. omezené)
3,2 V6 FSI quattro 256 PS (188 kW, 252 koní) ✓ ✓ ✓ 6,4 sec 155.4 mph (250 km / h) (elec. omezené)
dieselové motory
všechny Turbocharged Direct Injection (TDI)
1,9 TDI 115 PS (85 kW, 113 koní) ✓ ✓ 11,2 sec 124.9 mph (201 km / h)
2.0 TDI [B7 3] 140 PS (103 kW, 138 koní) ✓ ✓ ✓ 9,7 sec 131.8 mph (212 km / h)
2.0 TDI quattro 140 PS (103 kW, 138 koní) ✓ ✓ ✓ 9,7 sec 128.7 mph (207 km / h)
2,0 TDI 170 PS (125 kW, 168 koní) ✓ ✓ 8,6 sec 141.7 mph (228 km / h)
2.0 TDI quattro 170 PS (125 kW, 168 koní) ✓ ✓ 8,5 s 139.2 mph (224 km / h)
2,5 V6 TDI [B7 4] 163 PS (120 kW, 161 koní) ✓ ✓ 8,8 sec 141.1 mph (227 km / h)
2,7 V6 TDI [B7 5] 180 PS (132 kW, 178 koní) ✓ ✓ ✓ 8,4 sec 142 mph (229 km / h)
3,0 V6 TDI quattro [B7 6] 204 PS (150 kW, 201 koní) ✓ ✓ 7,2 sec 146 mph (235 km / h)
3,0 V6 TDI quattro [B7 5] 233 PS (171 kW, 230 koní) ✓ ✓ ✓ 6,8 sec 152.25 mph (245 km / h)
^ A b c d TFSI kombinuje turbodmychadlem a FSI. Odznak se pouze uvádí, 2,0 T ačkoli.
^ A b V roce 2005 k dispozici pouze v DTM Edition. Od léta 2006 k dispozici pro všechny sedan a Avant.
^ Tam jsou dvě verze - jeden měl 8 ventil hlavy válců druhé se 16 ventily. Měli stejný výkon a točivý moment, a stejně tak provádí. Zákazníci nemohl vybrat přímo mezi těmito dvěma motory. Dostali 16-ventil verzi, když nařídil DPF jinak dostali 8-vavle verzi. V mnoha zemích DPF staly standardní výbavou pro všechny motory dieselové B7 od modelového roku 2006 a na 8-ventilový motor byl už žádná.
^ K dispozici pouze pro modelový rok 2005. Žádné DPF pro tento motor. V roce 2006 nahrazen motorem 2.7 V6 TDI.
^ A b Není k dispozici před rokem 2006.
^ K dispozici pouze pro modelový rok 2005. V roce 2006 nahrazena silnější verzi stejného motoru.
[Editovat] B7 bezpečnosti
Audi A4 nabízí řadu standardních bezpečnostních prvků, včetně ESP Bosch 8.0 Elektronický stabilizační systém (ESP) s protiblokovací brzdový systém (ABS), boční airbagy v sedadlech, "sideguard" hlavové airbagy, a její opční quattro s pohonem všech kol systémem . To také přijalo pojišťovací ústav pro bezpečnost silničního provozu (IIHS) "Top Safety Pick za rok 2007". [11] [12] EuroNCAP výsledky crash test z B6 B7 platí pro model.
[Editovat] B8 (Typ 8K, 2008-dar)
Audi A4 (B8), Audi A4 sedan B8 (USA)
Výroba 2008-současnost
Model letech 2009-přítomen
Montáž Ingolstadt, Německo [13]
Puebla, Mexiko
Aurangabad, Indie (CKD) [14]
Jakarta, Indonésie (Garuda Mataram Motor)
Karoserie 4-dveřový sedan / hatchback,
5-dveřový Avant (majetek / vůz)
Platforma koncernu Volkswagen B8 (MLB / MLP) platformy
Motory benzinovým motorem:
1,8 TFSI I4
2.0L I4 TFSI
3.2L V6 FSI
Vznětové motory:
2,0 TDI I4
2.7L V6 TDI
3.0L V6 TDI
Převodovka 6-stupňová manuální
6-rychlostní Tiptronic
7-rychlostní S tronic
8-rychlostní Multitronic
Rozvor 2808 mm (110,6 v roce)
allroad: 2.805 mm (110,4 v roce)
LWB: 2.869 mm (113,0 v roce)
Délka 4703 mm (185,2 v roce)
allroad: 4.721 mm (185,9 v roce)
LWB: 4.763 mm (187,5 v roce)
Šířka 1826 mm (71,9 v roce)
allroad: 1.841 mm (72,5 V)
Výška 1427 mm (56,2 v roce)
Avant: 1.436 mm (56,5 V)
allroad: 1.495 mm (58.9 v)
LWB: 1.426 mm (56,1 V)
Související Audi A5
Audi S4 (B8)
Audi Q5
Hlavní článek: Audi A4 (B8)
Audi A4 Avant 2,0 TDI (B8)
Audi A4 Allroad quattro (B8)
Audi zveřejnila první oficiální fotografie A4 B8 série v srpnu 2007, a představil vůz pro veřejnost v září 2007 autosalonu ve Frankfurtu. Saloon / sedan a Avant (majetek / vůz), modely jsou nabízeny. Avant byl představen veřejnosti v březnu 2008 autosalonu v Ženevě.
Příjem byl smíšený, s chválou za větší velikost Audi A4 je, dávat to nejlepší ve své třídě zadní nohy a zavazadlový prostor v segmentu kompaktních výkonné auto. [15] Jeho řadový 4 2.0 TFSI motor, zatímco efektivní poskytuje dostatek točivého momentu , byl považován za chybí a méně rafinované ve srovnání s 6-motory válce lehčí soupeři, kteří zaslali rychlejší akceleraci časy. Nicméně, Audi S4 sportovní sedan, byl dobře-přjímal jeho V6 3,0 TFSI motoru výkon a efektivitu. [16] [17] [18]
[Editovat] pozemní rychlostní rekord
V roce 2009 Hohenester Sport oznámila, že upravený HS 650 Audi A4 B7 quattro se vytvořil nový světový rychlostní rekord nejrychlejšího bioplynu-poháněl auto s 364.6 km / h (226.6 mph) na zkušební trati v Papenburgu, Dolní Sasko, vedený Jürgen Hohenester. Vozidlo obsahuje 3.0 liter twin-turbo motor V6 s elektronicky omezena na 700 PS (515 kW, 690 koní). Hodnocení [19]