Audi R8 je supersportovní automobil automobilky Audi vyráběný od roku 2007. Vůz je vybaven jako vůbec první model značky motorem uloženým uprostřed. Dostupné jsou dvě verze. R8 je postaveno na prototypu Audi Le Mans quattro, který byl uveden na Frankfurtském autosalonu (IAA) již v roce 2003.
Poněvadž Lamborghini patří koncernu Audi, vůz R8 nese motor z modelu Gallardo. R8 je stejně klidné, pohodlné a vhodné pro každodenní použití, jako jeho konkurent Porsche. Interiér je navržen pro pohodlí. Je vyroben z kůže, hliníku a uhlíkových vláken, známých jako karbon. V současné době (rok 2010) se objevila na trhu novinka Audi R8 GT, které je celé v karbonových vláken. Auto díky tomu lehčí, tak i rychlejší, konstruktéři si pohráli i s převodovkou, která je přesnější a rychlejší.I přesto že automobil je velmi nízký tak je ve vnitř překvapivě mnoho místa na hlavu.[zdroj?]
Audi R8 (silniční vozidla)
Z Wikipedie, otevřené encyklopedie
Tento článek je o silničních sportovních vozů. Pro závodní vůz v prototyp sportovního auta závodní, viz Audi R8 (závodní auto).
Audi R8 (silniční vozidla) Audi R8 V10 - Frontansicht, 13. März 2011, Wuppertal.jpg
Výrobce quattro GmbH [1]
(Vlastní dceřiná společnost Audi AG)
Výroba 2006-dar,
9945 postaven na konci roku 2008 [2] [3]
Montáž Neckarsulm, Německo
Třídy sportovních vozů
Karoserie 2-dveřové kupé (2007)
2-dveřový Spyder (2009)
Podélná dispozice motorem uprostřed, [4]
quattro stálý pohon všech kol [4]
Motor 4,2 L V8 FSI, 2 × DOHC;
5,2 L FSI V10, 2 × DOHC [5]
Převodovka 6-stupňová manuální
7-rychlostní PRNDLTronic
Rozvor 2650 mm (104.3 v) [4]
Délka V8 Coupé: 4.431 mm (174.4 v), [4]
V10 Coupé: 4.435 mm (174.6 v), [4]
V10 Spyder: 4.434 mm (174,6 V) [4]
Šířka V8 Coupé a Spyder V10: 1.904 mm (75,0 V), [4]
V10 Coupé: 1.930 mm (76.0 v) [4]
Výška V8 Coupé: 1.249 mm (49,2 V), [4]
V10 Coupé: 1.252 mm (49.3 v), [4]
V10 Spyder: 1.244 mm (49,0 V) [4]
Pohotovostní hmotnost V8 Coupé: 1,560-1,565 kg (3,439-3,450 lb), [4]
V10 Coupé: 1,620-1,625 kg (3,571-3,583 lb), [4]
V10 Spyder: 1,720-1,725 kg (3,792-3,803 lb) [4]
Související
Audi RSQ
Audi Le Mans quattro (Concept)
Audi R8 TDI Le Mans (Concept)
Lamborghini Gallardo
Audi R8 [4] (Typ 42) [6] je střední-motor, 2-místné sportovní vůz, [4] [7], který používá Audi je značkou quattro stálý pohon všech kol systémem. [4] [8] je byl představen Německá automobilka Audi AG v roce 2006.
Vůz byl exkluzivně navržen, vyvinut a vyroben s vysokou Audi AG výkon soukromá dceřinná společnost, quattro GmbH, a je založen na platformě Lamborghini Gallardo [9]. Základní konstrukce R8 je založen na rámu Audi Space, [4 ] a využívá hliníkový monokok, který je postavený na principech prostorový rám. Vůz je postaven quattro GmbH v nově zrekonstruované továrny na Audi "místo hliníku" v Neckarsulmu v Německu [4].
V roce 2005, Audi oznámil, že jméno úspěšného Audi R8 automobilového závodu budou použity pro nové silnice automobil v roce 2007, Audi R8, založený na Audi Le Mans quattro koncept vozu, objevit se v roce 2003 Mezinárodním autosalonu v Ženevě, a 2003 Frankfurt mezinárodním autosalonu. Cesta autem R8 byl oficiálně zahájen na autosalonu v Paříži dne 30. září 2006. Tam byl nějaký zmatek, s názvem, který vůz sdílí s 24 hodin Le Mans vyhrál R8 Le Mans Prototype (LMP). 6-doba 24 hodin Le Mans vítěze Jacky Ickx popsal R8 jako "nejlepší silniční auto manipulaci dnes" [10]. Audi R8 se používá jako safety car v Deutsche Tourenwagen Masters a British Superbike Mistrovství závodní série.
R8 má být nahrazen zcela novým modelem v kalendářním roce 2014. [11] Nejvyšší výkon verze nového Audi V8 4.0 liter twin-turbo motor Očekává se, že moc nového vozu. Tento motor je naplánován být zobrazilo jako detuned verzi v roce 2012, Audi S8, s 518 hp (386 kW) na kohoutku. [Pochvalná zmínka potřebovaný] V žádosti R8 je čekal, že produkuje asi 600 koní. [Editovat] V kombinaci s přibližně 200 liber (91 kg) úbytek na váze, je nová R8 Očekává se, že i nové Porsche 997 Twin Turbo modelu bude pravděpodobně mnohem lépe než současná R8 GT s 0-60 mph čas 3.2 sekundy a čtvrt míle za méně než 11 sekund. Dvouspojkovou automatickou převodovkou bude nabídnuta poprvé.
Obsah
[Hide]
1 Výroba a dostupné trhy
2 Modely
2.1 4.2 V8
2.1.1 Coupé
2.1.2 Spyder
2.2 5.2 V10
2.2.1 Coupé
2.2.2 Spyder
2.2.3 GT
3 Budoucí vývoj
3,1 R8 e-Tron
R8 3,2 NF
4 Specifikace
5 Další technické detaily
6 Motorsport
R8 LMS 6,1
6,2 R8 e-Tron
7 hodnocení a ocenění
8 Viz také
9 Odkazy
10 Externí odkazy
[Editovat] Výroba a dostupných trzích
K výrobě R8 v quattro GmbH, sedmdesát pracovníků FIT 5.000 unikátních dílů ručně. Továrna v Neckarsulmu, přestavěné za cenu € 28 milionů, se obvykle vyrábí osm až patnáct aut denně, a to až do maximální denní výkon 29 vozidel [4]. Devadesát pět laserů prohlédnout celý vůz za pět sekund, aby že více než 220 měření do 0,1 mm v naprogramovaných plánů [12]. dvoumístné kupé je v současné době k dispozici v Bahrajnu, Evropě, ve Spojených státech, Kanadě, Austrálii, Japonsko a Jižní Afrika [13]. R8 Spyder23, otevřený roadster-top modelem, následoval v roce 2009. V Latinské Americe se stal R8 k dispozici na konci roku 2008 u prodejců v Mexico City, Bogota, Medellín, São Paulo, Rio de Janeiro, Buenos Aires, Lima, Santiago a Santo Domingo. Zákazníci si koupili každá jednotka k dispozici pro rok 2008 v rámci jednoho týdne [14] po R8 premiéru na mezinárodní výstavě Auto Bogota a Auto Expo v Medellin.
[Skrýt] Výroba
Rok 2005 [15] 2006 [15] 2007 [16] 2008 2009 [17] roku 2010 [18] Celkem
Jednotky 6 164 4.125 5.656 2.101 3.485 15.537
V Asii, R8 je k dispozici v Bahrajnu, Indii, Japonsku, Tchaj-wan, Jižní Korea, Filipíny, Hong Kongu a Vietnamu, a byl k dispozici v Číně, Turecku, Spojených arabských emirátech, Singapuru, Malajsii a Indonésii od roku 2008.
[Editovat] Modely
[Editovat] 4.2 V8
Original V8 Coupé
[Editovat] Coupé
Audi R462956 byl zpočátku vybaven o 4,2 litrový motor V8. Konkrétně se jedná o all-hliníkové slitiny 32-ventil (čtyři ventily na válec) benzínový motor, [4] s využitím paliva Rozvrstvené Injection (FSI), [4] a má zdvihový objem 4163 cm3 (254.0 cu v). [ 4], rozvíjí motiv výkonu 420 metrickou koňskou sílu (309 kW, 414 koní) (směrnice 80/1269/EHS) [4] a vytváří 430 Nm (317 ft · lbf) točivého momentu, [4] na 98 RON "Super bezolovnatý" benzinem. Je to v podstatě stejný motor používaný v Audi RS4 B7, ale upravené pro použití systému mazání se suchou skříní. To V8 je velmi přepracovaný, při vytáčení varianty stávajících 4.2 liter V8, ale obsahuje válec, přímé vstřikování paliva (vstřikování paliva stratifikovaný) a čtyřmi ventily na válec, místo pěti (jako na předchozí non-FSI varianty ). Také používá dva řetězovým pohonem Dva vačkové hřídele v hlavě válců (DOHC) na válec, a využívá variabilní časování ventilů pro sací a výfukové vačkové hřídele.
Přenos volby jsou Lamborghini zdrojů šestistupňovou manuální převodovkou s kovovými hradly na řadicí pákou, nebo Audi vyvinuté elektronické R [4], převodovka, která je poloautomatická, bez spojkového pedálu tradiční automatické převodovky řazení režimu [7]. [19] Tyto možnosti jsou stejné jako ty, k dispozici na Lamborghini Gallardo. Dvojspojkovou převodovku s přímým (DSG), nyní badged Audi S tronic je, není k dispozici (od dubna 2010).
[Editovat] Spyder
Dne 01.7.2010 Autocar uvedl, že Audi přidal 4,2 FSI V8 motor řady R8 Spyder. 434 PS (319 kW, 428 koní) (o 14 koní na kupé), 430 Nm (317 ft · lbf) Jednotka nyní dokončuje R8 Spyder řady spolu s pohonnou startu V10. Má 0-62 mph (0-100 km / h) čas 4.8sec a bude pokračovat k dosažení maximální rychlosti 185 mph (299 km / h). Tento motor je k dispozici s R Audi elektronické sekvenční manuální převodovkou. Stejně jako u modelu V10, V8 Spyder je vybaven hliníkovou Spaceframe s uhlíkových kompozitů a automatická zatahovací střecha skládací hadříkem.
[Editovat] 5,2 V10
R8 V10 Coupé
R8 V10 Spyder
R8 GT
[Editovat] Coupé
AUDI AG představila Audi R8 V10 dne 9. prosince 2008. Používá 5.2 liter FSI motor, založený na jednotce v Lamborghini Gallardo LP560-4 (který podle pořadí byl založený na 5,2 FSI V10 jak je používán v Audi S6 a Audi C6 D3 S8), ale [4], je re- naladěn na výrobu výkonu 525 metrickou koňskou sílu (386 kW, 518 koní)., a vytvořit 530 Nm (391 ft · lbf) točivý moment [4] [5] ve srovnání s variantou V8, R8 V10 výkon čísla lepší. Audi uvádí nové 0 do 100 km za hodinu (0 až 62,1 mph), dobu, pouze 3,9 sekundy, [4] 60 až 124 mil za hodinu (97 až 200 km / h) v 8.1 sekundy a maximální rychlost 317 km . za hodinu (197.0 mph) [4] Ostatní změny na verzi V10 s R8 zahrnují některé estetické rozdíly: jako all-LED světlomety (první na světě), [4] Vnitřní vylepšení, jako Bang & Olufsen 465 watt zvuk systém, [4] a agresivnější ve stylu těla, [20] větší zadní brzdy a jedinečné roadwheels. [4] To bylo zpočátku myslel, že tato verze R8, že bude mít stejný motor jako Audi RS6 C6, 5,0 l V10 TFSI twin-turbo motor, který produkuje 580 metrickou koňskou sílu (427 kW, 572 koní). Nicméně, některé součásti twin-turbo systém přehřátí, a jeden prototyp byl zničen ohněm na Nürburgringu. [21] Tento model byl uveden na 2009 North American International Auto Show.
[Editovat] Spyder
I když to se říkalo v automobilovém tisku od vyhlášení výroby R8 v roce 2006 to bylo jen v srpnu 2008, že špionážní snímky kupé R8 Spider "z natáčení scén z filmu Muž železa 2 byly zveřejněny online, který zahrnoval "soft-top", střecha je jasně viditelný, a unikátní sideblade byla odstraněna [22]. vozidla byla odhalena v roce 2009 autosalonu ve Frankfurtu. [23] V porovnání s model kupé, kabriolet bude mít navíc podporu šasi, pár převrácení, bezpečnostní lišty, stejně jako menší změny, jako je umístění palivové nádrže výplň. Bude poháněn 5,2 FSI V10.
[Editovat] GT
Vydáno v květnu 2010 142.585 liber R8 GT je nejrychlejší Audi doposud. Pohotovostní hmotnost byla snížena o 100 kg (220 lb) na 1525 kg (3362 libra). Energie z V10 FSI byl také zvýšen na 560 PS (412 kW, 552 koní), což dává vozu 367 PS (270 kW, 362 koní) za tunu. V důsledku těchto změn R8 GT dosahuje nejvyšší rychlosti 199 mph (320 km / h) a jde od 0-60 v 3.6 sekundy, 0,3 rychleji než R8 V10. Vůz má také některé vizuální změny, včetně červené brzdové třmeny kryty, pevná zadní blatník, přední nárazník montáž křidélka a GT odznaky nahrazovat ty V10. Pouze 333 Audi R8 GT bude a 33 budou zaslány do Velké Británie, zatímco 90 budou zaslány do USA.
[Editovat] Budoucí vývoj
[Editovat] R8 e-Tron
Viz také: Audi e-tron
Audi e-Tron koncept byl představen v roce 2009 na frankfurtském autosalonu. Podobný ve vzhledu k R8, ale o něco menší, je poháněn čtyřmi nezávislými elektromotory, [24] Dva namontovat ve středu přední nápravy a další dva v zadní nápravy, z nichž každý produkuje 79 PS (58 kW, 78 k) a 1125 Nm (830 ft · lbf) točivého momentu. Vyrábí celkem 317 PS (233 kW, 313 koní) a skeptický 4500 Nm (3319 ft · lbf) točivého momentu. Nicméně navrhovaný točivý moment je točivý moment na kolech měří, ne na výstupní hřídel, jako je průmyslový standard, skutečný točivý moment je kolem 678 Nm (500 ft · lbf).
Prototyp verze R8 e-Tron drží blízko k původnímu konceptu s tvarem připomíná stávající V8 a V10 benzínových verzí. Audi tvrdí, že produkční verze modelu R8 e-Tron bude schopen 0-100 km / h (62 mph) doba kolem 4,8 sekundy, což je pouze o 0,2 sekundy pomalejší než R8 V8. Počáteční plány volají po jeho nejvyšší rychlost je omezena na 124 mph (200 km / h) na ochranu nabití baterie. To je plánováno na trh na začátku roku 2012.
Spolu s R8 e-Tron, Audi také zvažuje výrobu v malém měřítku pro menší a lehčí auto nulové emise sportovní vychází kolem druhého e-Tron koncept vystaven v roce 2010 Detroit Motor Show.
[Editovat] R8 NF
Novináři na tech demonstrace na lehkou výzkumu Audi a výrobní závod v Neckarsulmu, Německu byly uvedeny teaser na nadcházející superauta s kódovým označením "NF", který bude obsahovat ještě větší využití lehkých kompozitů.
Vozidlo označené jako R8 NF byl uveden na časové ose Ukázat vytváření uhlíkových vláken ve vozidlech, jako R8 a zdůraznila, že uhlíkových vláken na krytu motoru R8 Spyder, střecha R8 e-Tron a soubor kusů naleznete na R8 GT.
V roce 2014 byla značka R8 NF, nebo přesněji, částí pro cestující. Obraz naznačil, že NF by představoval nové karbonové zadní stěny mezi opěradlo sedadla a motorový prostor a ukázal uhlíkových vláken kus rozšiřuje do spodní B-sloupku. Audi by se vypracovat na obrázku, ale říkali, že prototyp je až o 20% (325 kg (720 lb) lehčí než hliníkové tělo R8. [25]
[Editovat] Specifikace
Modely R8 V8 [26] R8 V10 [27] R8 GT [28] R8 e-Tron [29]
Motor
Konfigurace V8 32 ventilu 2 × V10 DOHC 40 ventilů DOHC 2 × 4 × elektromotory
Zdvihový objem 4163 ccm (4.163 L, 254,0 cu v) 5204 ccm (5.204 L, 317,6 cu in) -
Napájení @ RPM 430 PS (316 kW, 424 koní) při 7900 ot 525 PS (386 kW, 518 koní) při 8000 ot 560 PS (412 kW, 552 koní) při n / min 315 PS (232 kW, 311 koní) @ n / min
Krouticí moment 430 @ RPM N · m (320 lb · ft) @ 4500-6000 ot 530 N · m (390 lb · ft) @ 6500 RPM 540 N · m (400 lb · ft) @ n / min 4.500 N · m (3,300 lb · ft) @ n / min
Výkon
0 až 100 km / h (62 mph) (SEK) 4.6 3.9 3.6 4.8
0 až 200 km / h (120 mph) (s) 14.9 11.8 10.8 n / a
1 / 4 míle (0.40 km) (s) 12.5 11.5 11.5 n / a
Maximální rychlost 187 mph (301 km / h) 197 mph (317 km / h) 199 mph (320 km / h) 124 mph (200 km / h)
Rozměry a hmotnost
Délka,
Šířka, výška
L: 4431 mm (174,4 V), W: 1.904 mm (75,0 V), H: 1252 mm (49.3 v) L: 4434 mm (174,6 V), W: 1.930 mm (76 in), H: 1252 mm (49,3 v) n / an /
Hmotnost (R-tronic), 1565 kg (3450 libra) 1625 kg (3580 liber), 1525 kg (3360 liber) ~ 1600 kg (3,500 lb)
[Editovat] Další technické detaily
Volkswagen Group vlastní i Audi a Lamborghini (Automobili Lamborghini SpA), některé z R8 je sdílená s Lamborghini Gallardo, včetně některých z podvozku a floorpan, mechanismy kliky dveří, prostupů a revidované motor V10. R8 je zřetelný jeho germánské exteriéru, kabina, menší V8 motor, magnetické tlumiče, a ceny.
Motor V10 v R8
Motor V8 v R8
R8 (s motorem V8) má pohotovostní hmotnost 1560 kg (3439 libra) [4]. Pozastavení využívá BWI skupiny [30] magneto reologické tlumiče [31].
Bezpečnostní prvky patří Bosch ESP elektronický stabilizační program 8,0 [4], která zahrnuje protiblokovací brzdový systém (ABS), elektronické rozložení brzdné síly (EBD), protiskluzový nařízení (ASR) a Elektronická uzávěrka diferenciálu (EDL), [4] Přední dual stupně airbagy, a "sideguard" hlavovými airbagy [32]. R8 má také výrazný zakřivený bar LED denní svítilny (DRLs) montáž insided xenonové HID světlomet střeva.
R8, stejně jako většina střední nebo zadní motor navržený sportovní vozy, využívá širší roadwheels a pneumatiky na zadní nápravu. Pro 18 palcová litá kola (na standardní letní pneumatiky), tam je jen jeden rozsah velikostí frontách ve velikosti 8.5J x 18H2 ET42, zatímco zadní kola jsou dva palce širší na 10.5Jx18H2 ET50. Se 19 koly (standard fit na většině trhů), téma pokračuje, čela jsou 8.5J x 19H2 ET42, a chová se 11.0Jx19H2 ET50. [4] 19 "kola pro balíček zimní pneumatika má ½" užší zadní kola v porovnání s letními pneumatikami balíček. Tam je také rozdíl v odpovídající velikosti pneumatik-18 jsou 235/40 ZR18 95Y XL (Extra Load) vpředu a 285/35 ZR18 101Y XL vzadu. U 19 "pneumatiky, dvě různé možnosti jsou k dispozici na všech frontách, je 235/35 ZR19 91Y a chová se buď 295/30 ZR19 100m XL 305/30 ZR19 102Y nebo XL [4]. Standardní tovární dodávají pneumatice umožňuje nabídnout, jsou buď Continental SportContact3, nebo Pirelli P-Zero Rosso.
[Editovat] Motorsport
[Editovat] R8 LMS
Audi R8 LMS dva soutěžit ve FIA GT3 European Championship
Pro rok 2009, Audi oznámila výrobu závodních R8 LMS automobil, určený pro GT3 pravidla FIA GT3 European Championship a různých národních závodní série. Známý v Audi Sport jako "R16", R8 LMS nabízí 500 PS (368 kW, 493 koní), motor V10. Vzhledem k tomu, GT3 předpisy zakazují používání pohonu všech kol, Audi stáhla svou "značkou" quattro pohon všech čtyř kol systému a R8 LMS je k dispozici pouze s typickým zadním pohonem nastavení. Točivý moment je přenášen přes nově vyvinutý šestistupňovou sekvenční převodovkou sportu. I přes vývoj vozu, Audi sám uvedl, není vstupovat do všech závodů s novým vozem GT3 jako oficiální "tovární" tým [33]. Vůz byl představen na autosalonu v Essenu. [34] První Audi R8 LMS ( číslo podvozku 101) byl dodán Audi Sport Italia v roce 2009. [35] V roce 2009 24 hodin Nürburgring, a předchozí VLN vytrvalostních závodů, Audi lupiče týmy vstoupily čtyři vozy, provozuje Abt Sportsline a Nürburging na základě Phoenix závodní týmy. Až do 19. hodiny, dva z nich zůstaly R8 vyzyvatele pro vedení, proti dvěma Manthey ovládaná Porsche GT3 ve stejném kole, předtím, než vedoucí vůz # 99 [36] trpěl problémy zastavení. # 97 skončil druhý, [37], a to i přes elektrické a převodovky problémy, další dvě auta skončil 23., nebo lepší. Australský Marka Eddy zúčastnil v roce 2010 australský GT Championship s prvním R8 LMS na jižní polokouli. [38] V roce 2010, 24 hodin Nürburgring, byly první čtyři místa na startovním roštu obsazené Audi R8.
Audi R8 LMS na Goodwood Festival rychlosti 2010
Poslouchání problémů k souboru? Viz mediální pomoc.
[Editovat] R8 e-Tron
V červenci 2010 se jeho Audi EV koncept Silvretta E-Auto Rally v Rakousku. Soutěž je určena pro pit nejnovější a nejlepší elektrického vozu světa proti sobě více než 10 rychlostních zkoušek, které pokrývají celkem 104 km. Společnost si vybral Michael Dick, člen jejího představenstva pro technický rozvoj, a Lukáš Luhr, tovární závodník, na čele stroje po celé akce. Oni skončili nejprve celkově pomocí R8 e-Tron demonstrátor. Vítězný vůz je založen na těle standardní R8 V10 a kupé poháněn čtyřmi pohybové ústrojí pohonu elektrického používané v Frankfurt e-Tron konceptu.
[Editovat] Recenze a ocenění
Mnoho publikací bylo vítání, že jako první auto skutečně schopni porazit Porsche 997 -. Zvážil to mnoho být jeden z nejlepších sportovních vozů všech dob, a leader ve své třídě [39] První srovnávací testy prokázaly velmi pozitivní V tomto ohledu Evo časopis vypsal to jako "supersport", [40] ve srovnání R8 s Porsche 911 Carrera 4S, Aston Martin V8 Vantage a BMW M6 a po chválit R8 je "úžasné stability, trakce a přilnavost, bezkonkurenční řízení přesnost a skus (a) jeho neskutečně ploché a poruchy-free ride ", prohlašoval, že v důsledku" úžasný lehkost z toho všeho, "Audi je lepší sportovní auto. V článku k závěru, že "Audi ponižuje Porsche. New Dawn začíná dnes." [41] Další publikace také psali podobné recenze Audi bití Porsche ve srovnávacích testech. [8] [42] V půl kilometru drag race prováděné Bitva o Supercars mezi R8 a 997 Carrera S, Porsche vyhrál, které překračuje linii jen půl metru před R8. Nicméně, R8 snadno porazil Porsche kolem Top Gear je testovací trať.
Televizní show Top Gear v porovnání Nissan GT-R na R8 V8, a poznamenal, že R8 byl "současně méně efektní a přitom jaksi zahrnující". Na R8, které napsal, že "to odměňuje řidiče vstup", volat to "fantastické způsobem, který osloví více k pravé automobilové nadšence", ale také poznamenal, že to (model V8) byl "mnohem pomaleji", a GT- R je levnější. [43] Na jejich zkušební dráha, auta fungovala lépe, než Lamborghini Gallardo a Aston Martin DB9. V Bedford autodrom, testovány Evo Magazine, R8 byla rychlejší než Lamborghini Gallardo. [Pochvalná zmínka potřebovaný]
R8 získal nejlepší manipulaci Auto a nejrychlejší auto na světě v roce 2007 časopisem Autocar.
To bylo uděleno SportsCar roku německého časopisu Autobild.
What Car? získal 2010 Výkon auto roku.
Playboy časopis udělil to auto roku pro rok 2008.
Automobilové asociace novinářů v Kanadě (AJAC) s názvem R8 kanadské auto roku, a navíc dal tomu je nejlepším nový luxusní auto a nejlepší nový design ocenění pro modelový rok 2008.
Top Gear s názvem Audi R8 v roce 2007 auto roku.
Pátý rychlostní stupeň s názvem R8 tak rychlé auto a nejlepší auto roku 2007.
Časopis automobilu uděluje R8 v roce 2008 Automobil roku.
Audi R8 byl jmenován 2008 "MSN Car of the Year", s 42% hlasů, porážet Ferrari F430 na druhé s 13% a BMW M3 do třetí s 11% [44].
JB auto stránky Audi R8 získal maximální hodnocení 5 hvězdiček. [45]
V roce 2008 Světové auto roku ocenění, byl R8 získal světové výkonné auto roku a World navrhnout auto roku.
Evropský automobilový magazín hodnotili R8 jako auto roku.
Motor Klassik čtenáře s názvem Audi R8 "Classic Car budoucnosti 2009" v kategorii sportovních vozů. [46]