allroad quattro (C5, 1999-2005)
Audi allroad quattro (C5) Audi allroad quattro 2.5 TDI (C5, Facelift) - Frontansicht, 3. Juli 2011, Essen.jpg
Audi allroad quattro (Německo)
Výroby 1999-2005
Platforma koncernu Volkswagen C5 platformu
Motor 2,5 L V6 TDI
2,7 L V6 BiTurbo
4,2 L V8
Převodovka 6-stupňová manuální
5-stupňová automatická
Rozvor 2757 mm (108,5 v roce)
Délka 4810 mm (189,4 v roce)
Šířka 1852 mm (72,9 v roce)
Výška 1526 mm (60,1 v roce)
První generace sdílí jeho platformu s allroad druhé generace "C5" Audi A6 výkonná auta a jeho zadní konec je téměř totožný s A6 Avant, verze kombi. Hlavní rozdíly jsou moderní vzduchové odpružení, větší kola s terénními pneumatikami, a hořel a nátěru nárazníky, což je zřetelný vzhled a celkovou pružnost různých terénu.
Audi je Torsen známky na základě quattro stálý pohon všech čtyř kol systému je standardní výbavou pro všechny verze.
[Editovat] Off-road schopnosti
Audi allroad byl navržen se schopností řešit hrubou stavu vozovky na paměti, jeho standardní nastavení vzduchové odpružení může zvednout auto dostatečně vysoké, aby 208 mm (8 in) pro světlou výškou a malým rozsahem režimu [možnost s ručním , převodovku v non-USA vozidel], pokud nedojde k jiné quattro-vybavená vozidla, lze zvolit stiskem tlačítka. Když použitý spolu, dva systémy umožnily allroad dokončit oficiální Land Rover testovací Samozřejmě, zatím je to jen auto, na SUV, které bylo prokázáno, může tak učinit v testování.
Naopak, vzduchové odpružení spodní vozidla až na pouhých 142 mm (6 v) nad úrovní vozovky, a současně vyztužit pružiny i tlumiče sazby, aby sportovní zážitek z jízdy, stejně jako to běžné A6 se sportovním podvozkem.
[Editovat] Motory
Audi 2,7 L, twin-turbo V6 benzínový motor s 250 PS (184 kW, 247 koní) výkonu a 350 N · m (258 lb · ft) maximální točivý moment je k dispozici nejdříve, spolu s 2.5 L TDI jednotku diesel s výkonem 132 kW (180 PS) a 370 Nm (273 ft · lbf) točivého momentu. Varianta firemní motor 4,2 benzín V8, sdílený s Audi S4 (B6/B7), byl dělán dostupný v roce 2003, a méně výkonný TDI (163 k) následoval v roce 2004.
A6 allroad quattro (C6, 2006-dar)
Audi A6 allroad quattro (C6), Audi A6 allroad quattro 3.0 TFSI (C6, Facelift) - Frontansicht, 13. März 2011, Wülfrath.jpg
Výroba 2006 - současnost
Platforma koncernu Volkswagen C6 platformu
Motory benzinovým motorem:
4.2 V8 FSI
Dieselové motory:
2,7 V6 TDI
3.0 V6 TDI
Převodovka 6-stupňová manuální
6-stupňová automatická
Rozvor 2833 mm (111,5 v roce)
Délka 4934 mm (194,3 v roce)
Šířka 1862 mm (73,3 v roce)
Výška 1519 mm (59.8 v)
Audi představila druhá generace allroad na jaře roku 2005 a vydal ho v létě roku 2006. Tento nový model je nazýván Audi A6 allroad quattro (na rozdíl od předchozí verze, která byla pouze tzv. Audi allroad quattro, s žádným odkazem na A6 nomenklatury).
Audi A6 allroad quattro znovu představuje adaptivní vzduchové odpružení a nový [zapotřebí objasnit] quattro stálý pohon všech čtyř kol systému.A6 allroad je poháněn na výběr ze dvou paliva Rozvrstvené Injection (FSI) zážehové motory, 3.2 L V6 a V8 4,2 L, a dva vznětové motory TDI, 180 PS (132 kW) 2,7 L a 233 PS (171 kW) 3,0 L. převodovka Tiptronic se standardem 4.2 V8 a 2.7 TDI, ale volitelně na 3,2 FSI a 3,0 TDI. Nová 6-stupňová převodovka Tiptronic systém převádí vysoký točivý moment motoru na obě sportovní výkon a provozní komfort, s ostrým, rychlé řazení. Vyspělou elektronikou účinně reagovat na všechny řidiče vstup obou D (Drive) a S (Sport) programy, pomáhá předcházet nežádoucím upshifts při zatáčení. Pět režim vzduchového odpružení může být zvýšen až na 60 mm (2.36 in), aby světlá výška 185 mm (7,28 in), který je lepší než starší čtyři-režim. Vůz nabízí několik off-road designové prvky, včetně větší nárazníky a prahy.
V některých evropských trzích, nová A6 allroad quattro je dražší než větší Audi Q7, ale vzduchové pérování je drahá volba v Q7. Ve své rodné zemi, Německu, stojí několik set eur méně, než Q7.