S profesionály od AudiKrejcárek jste vždy o krok blíž k svému vytouženému cíli.

RS6

audi7.jpg

Audi RS6 Quattro, běžně označované jako RS6, je nejvýkonnější verze, a top-of-the-line specifikaci Audi A6, který je umístěn nad Audi S6. Jedná se o středně velké sportovní zaměřených výkonný vůz, který pochází od vysoce výkonných soukromé quattro GmbH dceřiná společnost, u Audi AG, která je součástí koncernu Volkswagen.

Obě verze RS6 jsou, nebo byly vyrobeny jako pětidveřový pětimístný "Avant", Audi jméno pro kombi, kombi, spolu s čtyřdveřový pětimístný sedan, sedan. Na základě A6 platformě, RS6 je spalovací motory jsou čelním a podélně orientovaný, zatímco převodovka je namontována bezprostředně na zadní části motoru v podélné orientace, ve formě transaxle. Na rozdíl od A6 a S6, ale RS6 motory nebyly sdíleny s jiným vozidlem řady Audi.

"RS" iniciály jsou převzaty z německého: RennSport - doslovně přeloženo jako "závodní sport", a je Audi konečný "špičkové" vysoký výkon úrovni výbavy, který je umístěn nápadný krok nad "S" na úrovni specifikace modelu běžných modelů Audi rozsah line-up. Stejně jako všechny modely Audi "RS", některé z nejnovějších a pokročilé techniky Audi a technologií, a tak RS6 průkopníků by se dal popsat jako vozidlo svatozář, s nejnovějšími RS6 má nejsilnější spalovací motor ze všech modelů Audi s více energie, než je fyzicky větší Audi S8. Navíc, stejně jako všechny modely RS, RS6 k dispozici pouze u Audi je "známka" Torsen bázi quattro stálý pohon všech čtyř kol systému.

C5 RS6 byl čtvrtým modelem přijít ze soukromých Audi dceřiné společnosti, "quattro GmbH". První byla Audi RS2 Avant, od společného podniku mezi Porsche a quattro GmbH pro značku Audi. Druhá byla Audi S6 C4 Plus, vyrobené od dubna 1996 do července 1997. Třetí byl v roce 2000 Audi RS4 B5, pátý byl v roce 2005 Audi A4 DTM Edition B7 salón, a šestý byl v roce 2006 Audi RS4 B7. Sedmý a aktuální (leden 2010) quattro GmbH model je nejnovější Audi RS6 C6.

Předložení originálu Audi RS6 C5 byla zahájena v červnu 2002 a skončil v září 2004. Druhá a současné Audi RS6 C6 byl představen v roce 2007 frankfurtském autosalonu. Původní RS6 byl prvním modelem Audi RS vyváží do Severní Ameriky, zatímco úspěch C6 RS6 je prodáván pouze v Evropě.

Jeho hlavními konkurenty na trhu patří BMW M5 a Mercedes-Benz AMG E55/E63.

C5 (Typ 4B, 2002–2004)

800px-Blue_Audi_RS6_C5_sedan_fl.jpg

800px-Grey_Audi_RS6_C6_Avant_rr.jpg

Původní Audi RS6 Quattro C5 (Typ 4B) byl top-of-the-line uživatele platformu koncernu Volkswagen C5 (1997-2004), a byl zpočátku k dispozici jako pětidveřový pětimístný Avant - Audis jméno nemovitosti nebo kombi.Čtyřdveřový pětimístný sedan / hatchback následoval krátce po zahájení Avant. Odvozený z Audi S6 C5 (sám pocházel z Audi A6 C5), RS6 také sdílí hliníková konstrukce z firewallu a dopředu se A6s C5 s motorem V8 (A6 4.2 V8 Quattro, S6 sedan / Avant). To bylo vyrobeno od července 2002 do září 2004.

C5 RS6 (Typ 4B)

Motor 4,2 L V8 40V 2xDOHC "biturbo" (BCY / BRV)

Převodovka 5-stupňová převodovka ZF 5HP24A Tiptronic

Oficiální údaje o výkonu Avant, zatímco konzumace doporučeného vysoké oktanové 98 RON "Super Plus" bezolovnatého benzinu uvést 0-100 km za hodinu (62,1 mph) pomlčkou by být dokončena za 4,6 sekundy (s), dosahující až 200 km / h (124.3 mph) na 16,8 sekundy (16,6 s pro salón). Oficiální čísla státu elektronicky omezené maximální rychlosti 250 km / h (155.3 mph), ačkoli většina "RS" Majitelé uvádějí, že omezovač rychlosti je spíše liberální o všech vozech RS, s pravou "omezený" maximální rychlosti 270 km / h (167.8 mph) bylo možné dosáhnout. S menším oktanovým hodnocené benzín, jako například standardní s oktanovým číslem 95 "Premium" bezolovnatého sníží výkon motoru, a logické snížení výkonu.

Zavazadlového prostoru, měřeno podle metody VDA bloku v Avant se pohybuje od 455 litrů (16.07 cu ft), na 1590 l (56,15 cu ft) s sklopených zadních sedadlech. Pro salon, zaváděcí má 424 l (14.97 cu ft).

C6 (Typ 4F, 2008–2010)

800px-Audi_RS6_sedan_typ4F_world_premiere_front.jpg

Motor 5,0 L V10 biturbo FSI 2xDOHC (BUH)

Převodovka 6-stupňová automatická převodovka ZF 6HP26A Tiptronic

druhé generace RS6, později nazvaný Audi RS6 5.0 TFSI quattro (Typ 4F) a je založena na platformě koncernu Volkswagen automobilový C6, byl zahájen v září 2007 na autosalonu ve Frankfurtu. Se zahájením výroby v dubnu 2008, se stal okamžitě dostupný v Evropě od stejného data, a začal vývozu mimo tam v roce 2009. V lednu 2010 to bylo Audi nejmocnější auto někdy být produkován značka, [8] [9] a umístěny do auta před svými hlavními konkurenty, BMW M5 a Mercedes-Benz E63 AMG v oblasti motoru výstup.RS6 je 5.0L V10 biturbo motor produkoval maximální hnací výkon 426 kw (579 PS, 571 koní) při 6250 až 6700 otáček za minutu, a vytvořily 650 Nm (479 ft · lbf) točivého momentu od 1500 do 6250 otáček za minutu, 52 kW (71 PS, 70 k) a 150 N · m (111 ft · lbf) více než Atmosférický motor BMW 5.0L V10.

RS6 nebyl k dispozici v Severní Americe, opouštět S6 jako nejlepší výkonností obložení v této oblasti.Unpopularity vozů tam dělal to nepravděpodobné, že by se RS6 Avant bylo vyvezeno. To se říkalo, že sedan RS6 / Sedan bude nabízen ve Spojených státech, [10] Nicméně nic pocházelo z tohoto, jak by dovozce RS6 není jasné, USA předpisy [11]. Výroba C6 RS6 skončil ve třetím čtvrtletí roku 2010 [12]. předpokládaná cena sedanu RS6 v roce 2010 byla 160.000 dolarů USD v roce 2010, ve srovnání s MRSP BMW M5 je o 85.700 dolarů USD, Mercedes-Benz E63 AMG je 87.700 dolarů USD, a Audi S6 v ceně 78.025 dolarů USD [13]. [14] [15]

Oficiální představení údaje pro Avant: 4,6 sekund, 0-100 km za hodinu (62,1 mph) sprint, 12,7 sekundy 0-200 km / h (124.3 mph), a maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km / h (155.3 mph ), s možností výroby de-omezit maximální rychlost na 274 km / h (170.3 mph). Ve standardní formě, jsou emise CO2 o výkonu 333 g / km. Salónu dosahuje 0-100 km / h (62,1 mph) za 4,5 sekundy.