Audi RS4 Quattro je nejvyšší úroveň a nejvýkonnější verze některých specifických generace řady Audi A4 automobilů. Jedná se o sportovně zaměřené kompaktní výkonná auta (často volal sportovní kompaktní v některých zemích), produkoval vysoce výkonné Audi soukromé dceřiná společnost quattro GmbH, v omezeném množství, pro německé výrobce automobilů AUDI AG, která je součástí větší skupiny Volkswagen. To sloty zřetelně nad Audi S4, jako nejrychlejší, nejvíce sportovně zaměřené model založený na formátu A4 v "B" automobilové platformy.
Výrobcem quattro GmbH,
(vlastní dceřiné společnosti AUDI AG)
Výroba B5: 2000-2001,
B7: 2006-2008
Montáž Neckarsulm, Německo
Třída kompaktní výkonný sportovní automobil
Podélné uspořádání motoru,
Quattro stálý pohon všech čtyř kol
Platforma koncernu Volkswagen B platforma řady
Související Audi A4
audi S4
Původní verze byla B5 vyráběly pouze jako pětidveřový pětimístný "Avant", Audi jméno pro kombi / kombi. Druhá verze, B7, byl propuštěn nejprve jako čtyřdveřový pětimístný sedan / hatchback s Avant po krátké chvíli později.Dvoudveřový čtyřmístný kabriolet verze byla přidána dodatečně. Navíc, jejich unikátní spalovací motory jsou na přední straně umístěné, a jsou podélně orientované. Přenos je umístěn hned v zadní části motoru v podélné orientace, ve formě transaxle, a obsahuje i centrum a předního diferenciálu
"RS", iniciály jsou převzaty z německého: RennSport - doslovně přeloženo jako "závodní sport", a je značka Audi na nejvyšší úrovni výbavy, který je umístěn nad "S" model specifikace pravidelné modelu Audi line-up. Stejně jako všechny vozy Audi "RS", některé z nejnovějších Audi vyspělých technologií a RS4 průkopníků by tedy mohl být popisován jako "vozidlo Halo". Dále je k dispozici pouze s Torsen na bázi Audi je "známka" quattro stálý pohon všech čtyř kol systému.
Jeho hlavními konkurenty na trhu na počátku součástí BMW M3 a Mercedes-Benz C63 AMG, a mohla by také Lexus IS-F.
B5 (Type 8D, 2000–2001)
Původní B5 Avant quattro Audi RS4 (Typ 8D) [1] byl představen AUDI AG na konci roku 1999, pro hlavní výrobu a prodej od roku 2000 jako nástupce Porsche / quattro GmbH společný podnik, vyvinula Audi RS2 Avant. Vozidla, stejně jako jeho předchůdce RS2, byl k dispozici pouze jako Avant (Audi jméno pro kombi / kombi), a byl postaven na stávající platformě, v tomto případě koncernu Volkswagen B5 platformě sdílené s A4 a S4. Maloobchodní cena byla kolem 103.584 německou marku.RS4 je k dispozici pro prodej ve většině Evropy, části Asie a v některých zemích Latinské Ameriky.
Audi vyrobeno 6030 kusů v letech 1999 a 2001.
[editovat] B5 karoserie a styl
I když v souvislosti s Audi S4 B5, mnoho z vnější panely karoserie změnil, s širší přední i zadní podběhy kol, což umožní širší Rozchod na RS4. S jedinečnou přední a zadní nárazníky a boční prahy a zadní spoiler sdílení z S4 Avant, aerodynamické úpravy dosaženo součinitel odporu Cd 0,34. Ačkoli S4 B5 přišel v těle limuzína stylu, B5 RS4 bylo k dispozici pouze ve verzi Avant.
Zavazadlového prostoru, měřeno podle metody VDA standardní je 390 l (13,8 cu ft) na zadních sedadlech ve svislé poloze, a 1250 l (44,1 cu ft), s místy sklopení.
B7 (Type 8E, 2006–2008)
B7 RS4 je téměř úplný odchod od předchozích vozů Audi "RS", jak to bylo zpočátku dostupné jako čtyřdveřový pětimístný sedan / hatchback, [4] s pětidveřový pětimístný Avant (majetek / vůz) a dvoudveřový čtyřmístný kabriolet (kabriolet) verze přijít později. Jen Audi RS6 vzal to podobné cesty (sedan a Avant) před, předchozí RS4 a RS2 byly k dispozici výhradně jako Avants.
B7 karoserie a stylingThere nebyl postaven na RS4 Audi "B6" platformu, která sloužila jako základ pro Audi A4 v letech 2001 a 2005. Nicméně, po dlouhé přestávce, druhý Audi RS4 Quattro [5] (Typ 8E), postavené na Audi je "B7" A4 platformy tím, že quattro GmbH [5] v Neckarsulm, Německo (zcela ve vlastnictví soukromé dceřiné společnosti AUDI AG), byl odhalen v únoru 2005 na Audi je "quattro noc" oslavy v sídle společnosti v Ingolstadtu v Německu [6].
Imola žlutá RS4 sedan sestoupil repliku skokanských můstků, pak točil několikrát na kluziště, před příchodem do klidu ve středu na led. Po několika minutách, aby shromáždil médií a hosté zkoumat vozu RS4 vyšplhal skoku na lyžích a zaparkoval blízko vrcholu. Lyžařský můstek byl poctou Audi obchodním z roku 1986, kdy Audi vylezl skok na lyžích ve Finsku předvést své vynikající trakci díky značkou quattro Audi s pohonem všech kol hnací ústrojí.
RS4 se stal evropským zákazníkům k dispozici v polovině roku 2006. To bylo představeno u 2006 severní americké mezinárodní automobilové výstavy v lednu a přišel v červnu 2006 v Severní Americe. Výrobní série B7 RS4 byla 2006 až 2008 včetně, ale pouze 2007 a 2008 modelového roku se prodalo ve Spojených státech. K dnešnímu dni zhruba 10.000 B7 RS4s byl postaven, z toho kolem 2500 v USA.
B7 RS4 Cabriolet, dostupný v Evropě od konce roku 2006 až 2008, byl dělán dostupný jako model roku 2008 vozidlo v USA.
Audi továrny čísla ukazují, že B7 RS4 sedan je zrychlení z 0 na 100 km za hodinu (0 až 62,1 mph) za 4,8 sekundy, [4] [5], a přijít při 0 až 200 kilometrů za hodinu (0 až 124,3 mph) v 16,6 sekundy. [4] [5] Většina evropských časopisů zaznamenány výsledky v souladu se v listopadu 2009 v porovnání s "konečným sedanů," v Road & Track, který zaznamenal 0-60 dobu 4,5 sekundy. [7] To je v souladu s vzor konzervatismu, který se obvykle nachází v oficiálních Audi výkonu čísla. Pro Avant, je 0 až 100 km za hodinu (0 až 62,1 mph) dosáhla za 4,9 sekundy. Maximální rychlost u všech variant, je "oficiálně" elektronicky omezena na 250 kilometrů za hodinu (155.3 mph), [4] [5] ačkoli někteří majitelé hlásili, že omezovač rychlosti je poněkud "liberální", které odpovídají vzoru předchozích Audi " RS "auta, se skutečnou maximální rychlosti až 270 kilometrů za hodinu (170 mph) se zaznamenává.
B7 karoserie a styl
Vyrobeno z plně pozinkovaných ocelových [4] v monocoque (jednotné / unibody) design, [4] B7 RS4 použití lehkého hliníku pro přední blatníky (blatníky) a kapoty (Hood) [5]. Salónní verze má součinitel odporu vzduchu (Cd) z 0,31 [4] z čelní ploše 2.17 m2 [4].
Stejně jako jeho předchůdce B5, vizuálně, B7 RS4 se liší od jeho přidruženého B7 S4, tím, že má ještě širší rozšířené přední a zadní podběhy (blatníky), [5] s cílem umožnit širší Rozchod. Během B7 A4, ale také dvě větší čelní straně sání vzduchu [5] (pro další dva boční chladicí radiátory). Trim na sedan a střešní nosiče na majetku jsou chromované standardně, ale lze nalézt také v černé barvě s přidáním Optic obalu, který zahrnuje černý přední masce, všechny exteriéru a černé střešní ližiny pro kombi. B7 RS4 je přiložena i volitelná adaptivní světlomety pro doplnění standardní "Xenon Plus" [5] (Bi-Xenon Arc), s vysokou intenzitou výboje (HID), světlomety, otočná kolem rohů ve spojení s pohyby volantu. Také normy jsou světla pro denní svícení (DRLs), [5], že v hlavní světlomet skříně, totožný s jeho související B7 A4 a S4, a používat klasické wolframové žárovky. Akustický parkovací systém s předními a zadními senzory, je také standardní vybavení [5]. Unikátní uhlíkových vláken čalounění interiéru, [5] Spolu s časovačem kole V rámci centrálního systému informací o ovladači (DIS), [5] hliníkové pedály a opěrka nohy, [5] a RS4 loga [5] kompletní vzhled.
V salónu, zavazadlového prostoru, měřeno podle "blokovat metodu" VDA, [4] je 460 l (16,2 cu ft) na zadních sedadlech ve vzpřímené poloze, [4] a 720 až 833 l (25,4 - 29,4 UK ft), s místy sklopení [4] (v závislosti na specifikaci). Pro Avant, 442 l (15,6 cu ft) je k dispozici sedadel (pod zatahovací kryt zatížení), a 1354 l (47,8 cu ft) jsou k dispozici sklopení zadních sedadel bytu (nahraje do střechy). Pohotovostní hmotnost varianty sedan začíná na 1.650 kg (3.638 liber) [4] (v závislosti na specifikaci).
BOSE deseti reproduktory sound system, s 190 W a automatické dynamické kompenzace šumu (který nahrazuje "Gala" najdete na předchozí jednotky), "Koncert II", rádio a CD přehrávač jediný standard v automobilové zábavy (ICE) zařízení. Factory vybaven ICE možnosti doplňují standardní BOSE patří "Symphony II" [5] systém, který obsahuje dvojité radio tunery, jeden slot-zatížení šest CD a kazetový přehrávač integrovány do dvojitým DIN velikosti jednotky. Navigace možnost je RNS-E "Audi navigační systém plus" [5] DVD-ROM GPS satelitní navigace, která obsahuje skládací širokoúhlý 6,5-palcový displej, dvě paměti SD karet, a MMI, jako je logika ovládání.
[Editovat] B7 vnitřní bezpečnosti
Pro dosažení maximální tuhost karoserie při řízené deformaci deformační zóny, B7 RS4 vlastnosti laserového svařování hlavních slojí vysokopevnostní oceli, tělo shell, který pomáhá zlepšit celkovou strukturální tuhost, zejména v "kabinou", oproti tradičním metodám, bodové svařování .
Dvoustupňová řidiče a spolujezdce přední airbagy jsou standardní, [5], jak je Audi je "sideguard" pro ochranu hlavy hlavových airbagů. [5] Tento druhý systém zcela pokrývá všechny bočních oken od předního A sloupku "na zadní "C-" nebo "D pilíře" [5]. těla objímání Recaro shell typu RS míst závod lžíce (není k dispozici v trhy v Severní Americe), spolu s elektricky nafukovacím horním a dolním bočním vedením a nastavitelnou bederní opěrkou, jsou konstruovány tak, aby nebyla třeba spodní boční airbagy pro dosažení souladu s evropskými standardy bezpečnosti v případě nehody. [5] V severní Americe, pouze přední sedadla jsou k dispozici tradiční sedadla Recaro (stejné jako u B6 a B7 S4), které zahrnují spodní boční airbagy, tyto jsou k dispozici také jako bezplatnou možnost na jiných trzích. Spodní boční airbagy jsou nepovinné pro standardní fit zadní sedadla Recaro. Přední a vnější zadní bezpečnostní pásy jsou pyrotechnické předpínače pásů, zatímco všechny pásy jsou nadměrné namáhání funkce.
[Editovat] B7 hnací
V srdci B7 RS4 pohonu je unikátní spalovací motor. Založil "Motor Start" tlačítko na středové konzole, [5] hnací síly pochází od 4.2 liter [8] - 4.163 cm3 (254.0 cu v), [4] [5] V8 motoru [4] [5]. Jedná se o 32-ventil (čtyři ventily na válec [4]) Palivo Rozvrstvené Injection (FSI) [5] Všechny hliníkové slitiny benzinový motor (části kódu a verze: 079.D, identifikační kód: BNS). To je v zásadě vychází z existujících všech slitin 4,2 V8 z S4 B6 a sdílet mnoho shodných dílů s Audi Q7 4,2 FSI V8. Motor RS4 zvýšil klikové skříně s dýcháním, s nízkým tlakem palivového systému zpětného odběru, a zmatený olejové vany (aby se zabránilo kavitaci motorový olej při vysokých otáčkách a vysoký-G v zatáčkách). Tento nový motor obsahuje nové konstrukce bloku motoru, a je velmi přepracovaný, při vytáčení variant (redline při 8000 rpm, rev limit 8.250 RPM), [5] má-válec s přímým vstřikováním [4] (paliva Rozvrstvené injekce), a čtyři ventily na válec (místo pěti na předchozí variantě). Má dvě válec s řetězovým pohonem [5] Dva vačkové hřídele [4] na válec (2xDOHC, nebo "Quad kamera"), a využívá variabilní časování ventilů [9] pro sací a výfukové vačkové hřídele, [4] spolu s cast z hořčíkové slitiny pevných cest délky sání s nastavitelným shodit klapky (pro zlepšení spalovacího motoru do vyšších otáček). To produkuje maximální výkon 309 kw (420 PS, 414 koní) při 7800 otáčkách za minutu [4] (rpm), zatímco konzumace 98 RON (93 AKI) Super-bezolovnatý benzín, [4], což je specifický výkon 74,2 kW (100,9 PS, 99,5 koní).. za litr [5] Na základě pohotovostní hmotnost 1680 kg (3704 libra), to vede k moci-k-hmotnostní poměr jen 3,93 kg za koní [5] je nižší s oktanovým číslem 95 (91 AKI) standardní bezolovnatý benzín použít, bude to mít vliv na mírné snížení výkonu motoru, a tedy výkon, [4] spolu s o něco horší paliva. Tento motor také produkuje 430 Nm (317 ft · lbf) točivého momentu u 5500 rpm, [4] [5] 90 procent z celkového točivého momentu je k dispozici mezi 2250 a 7600 otáček za minutu [5]. Motoru odpadní plyny unikají přes dva " 4-na-2-v-1 "fan-pobočka legované oceli, výfukové potrubí a čtyři high-flow kovové sportovní katalyzátory, [4] a výstup přes dvojitou oválné koncovky výfuku s integrovaným dynamickým / výfuk ventily. Řízení motoru je řízen dvěma Bosch DI-Motronic [10] MED 9,1 [4] elektronické řídící jednotky motorů (pracuje na "master / slave" pojetí, vzhledem k vysoce-túrovat charakter motoru), a využívá Bosch "E -plyn "[11] elektronické ovládání plynu (také známý jako pohon drátem), který zahrnuje zařízení plynu, plynového pedálu, pedál modul, a ECU. Zapalování používá osm samostatných single-jiskra cívky, využití mapování Direct Ignition, [4] s Bosch jednoho iridium elektrody nebo NGK triple-elektroda s dlouhou životností zapalovací svíčky. Zapalování je monitorován pomocí čtyř čidel klepání. To je v souladu s Euro 4 evropské normy [4] [5] s verzí sedan produkovat emise CO2 výkonu 322-329 gramů na kilometr (g / km), [4], zatímco Avant začíná od 324 g / km .
Šestistupňovou manuální převodovkou Getrag [4] [5] (dílů kód: 0A3, identifikační kódy: HLD, JHM) je jediný dostupný přenos (převodové poměry - 1.: 3,667, 2.: 2,211, 3.: 1,520, 4.: 1,133 , 5.: 0,919, 6.:. 0,778) [4]
Audi RS4 B7 zůstalo jen "RS" Audi poháněný motorem bez přeplňování, až se Audi RS5 byl představen na autosalonu v Ženevě 2010. RS5 sdílí stejný motor, ale to je vyladěn pro dalších 30 koní a snížil Getrag 6-stupňová manuální ve prospěch 7-speed "S tronic" dvouspojkovou poloautomatické [12].
[Editovat] quattro
Další zaměření B7 RS4 se o zavedení nejnovější vývoj v Audi je "známka" quattro stálý pohon všech čtyř kol systému. [4] [5] využívá "třetí generace" asymetrické / dynamická [5] Torsen [4] [5] T-3 "automatické moment ovlivnění" (ATB), středový diferenciál, vyznačující se "standardní" 40:60 přední-zadní rozdělení točivého momentu za normálních podmínek. Audi zdůraznil, že by to vedlo k více neutrální reakci v zatáčkách, a dynamičtější zážitek z jízdy. Také, více agresivní Torque Bias Ratio (TBR) je používán, a nastavte na 4:1, na rozdíl od 2:1 (03:01 a později varianty TBR) na standardní A4. [Pochvalná zmínka potřebovaný] To znamená, že jedna strana diferenciál dokáže zpracovat až 80%, zatímco na druhé straně bude muset poradit pouze s 20% aplikovaného momentu.
Přední a zadní náprava diferenciály jsou tradiční "otevřené" typy s finálním převodem 4,111 [4].
Trakce je podporován prostřednictvím Audi je "Elektronická uzávěrka diferenciálu" (EDL), [4] [5], která je specifická funkce Robert Bosch GmbH ESP elektronický stabilizační program 8.0 systém. EDL monitoruje rychlosti otáčení levého a pravého kola v jednotlivých náprav, a je-li jedno kolo se musí otáčet rychleji než ostatní (překročení předem definovaných parametrů), což naznačuje ztrátu trakce, neboli "protáčení kol" na jedno kolo, EDL platí, že jednotlivé brzdy kolovrat, [4] a vede k přenosu točivého momentu v celém otevřený diferenciál na kolo na druhé straně za to, že grip, tedy přilnavost. Také zahrnutý v ESP 8.0 je "protiskluzová nařízení" (ASR) -. Audi je jméno pro systém řízení trakce [5]
Výsledkem všech těchto vlastností je, že za normálních okolností (přímé jízdě na suché nebo mokré vozovce) auto nikdy ztratí trakci, a to i při akceleraci na plný plyn v první rychlostní stupeň.
[Editovat] B7 řízení a zavěšení kol
B7 RS4 zahrnuje také Audi je "Dynamic Ride Control" (DRC) [5] "sportovní podvozek" [5] mechanismu. Tlumiče (tlumičů), jsou určeny pro Audi od KW a střední nádrže / ventily ze strany KYB (Kayaba). V pozastavení RS4 je kapalina vazby mezi úhlopříčně proti přední a zadní zavěšení tlumičů (levá přední s pravou zadní a naopak) slouží k proti naklánění a otáčení vozidel [5]. Lehké hořčíkové / hliníkové slitiny multi-link zavěšení zbraní (čtyři ramena s virtuálním řízení os dopředu, [4] a trapézových ramena s nestejnou délku paže řízení dráhy vzadu) [4] [5] najít každý hub / brzda / roadwheel shromáždění v módě ovladatelný, při minimalizaci neodpružených hmot . Lehké duté trubkové stabilizátory jsou standardní přední a zadní [4]. Srovnání se standardní modely A4 B7, RS4 je vybaven 30 mm (1,2 in), nižší světlá výška [5]. Dobrovolné "sportovní podvozek Plus" [5] sníží vůz o dalších 10 mm (0,4 V), a dále okrajově vyztuží klapky ceny.
Rozchod byla také zvýšena oproti standardním A4s, přední rozšířen o 37 mm (1,5 in), [5], 1559 mm (61,4 V) [4] a zadní o 47 milimetrů (1.9) [5], 1569 mm (61,8 V) [4].
V závislosti na rychlosti "servotronic" [5] proměnné pomoci elektro-hydraulického posilovače řízení (PAS) je řízen z kompaktních plochým dnem volant, skončil v perforované kůži s modelovými hliníkové obložení. Hřeben řízení je poměr 13.1:1, [4] a poloměr otáčení je 11,1 m (36.42 ft) [4].
[Editovat] B7 brzdy, kola a pneumatiky
Standardní brzdy na RS4 se skládají ze dvou kusu, cross-vrtané, [4] [5] radiálně větrání [4] [5] a plovoucích [5] litiny [5] brzdové kotouče, zajištěné na disk hliníkové slitiny rozbočovače. [ 5] dvoudílné kotouče konstrukce, s lehkým náboj Alloy disk přispívá ke snížení neodpružených hmot, [5], a také přispívá ke snížení přenosu tepla, při brzdění do ložisek kol.
Přední kotouče jsou dimenzovány na 365 mm (14,4 v) v průměru [5] o 34 milimetrů (1.34 v) tlustý, a použití lesklé černé Brembo monoblok s osmi oponoval písty pevné třmeny. [4] [5] To, spolu s převodovka, jsou dodávány s chlazením vzduchu směřuje z vedení NACA [5] se nachází v undertray motoru vpředu.
Lehčí a výkonnější "Audi ceramic" přední brzdový systém - skládající se z cross-vrtané, radiálně ventiloval a plovoucí Karbon vyztužený z karbidu křemíku (C / SiC), kompozitní SGL Carbon disků ve velikosti 380 mm (15,0 V) o 38 mm (1,50 in), s šedými Brembo monoblokové šest oponoval písty pevné třmeny z hliníkové slitiny byly volby z roku 2007 modelového roku (a to jen s 19 palcovým roadwheels). Ty mají mnohem větší tolerance vůči teplotním rozdílům a prakticky vylučuje brzda vyblednout, a po dobu pěti krát vyšší než běžné železo disky. Dalším atributem keramických brzd je, že snižují neodpruženou hmotností přibližně o 50%, a tak zlepšit odezvu řízení a celkové zacházení jako výsledek.
Zadní brzdy jsou vrtané, s ventilačními otvory a plovoucí 324 mm (12,8 V) [5] o 22 milimetrů (0.87) železné disky s lesklou černou Lucas-TRW Girling jeden píst plovoucí třmeny s využitím integrované mechanické ruční brzdy mechanismus.
Specificky "vyladěné" [5] "sport-neobjektivní" Bosch [13] ESP 8,0 [5] Elektronický stabilizační systém [4] je standardní a zahrnuje protiblokovací brzdový systém (ABS) [4] [5] a elektronické brzdné síly (EBD), [4] [5] a brzdový asistent (BA). Tento systém ESP má tři uživatelsky volitelné nastavení - standardní výchozí režim plné ochrany, zvýšení skluzu režim (který vypíná ASR a EDS), ESP a zcela mimo. Další užitečnou funkcí ESP 8.0 je zařazení "disku utírání", kdy systém ESP, ale často momentarilly se týká brzd při deštivém počasí. [5] Toto účinně odstraňuje vodu z disku a pad plochy, a pomáhá udržovat brzdný výkon suchého počasí. [5] Tato operace je nezjistitelná řidič [5].
Ve Velké Británii a Japonsku, standardní roadwheels je 19 palcová kola z lehkých slitin [5] (9Jx19 "ET29" 7-rameno dvojité spoke ") a 255/35 ZR19 96Y XL [5] (eXtraLoad) vysoce výkonných pneumatik. Tato 19" kola a pneumatika balíček byl volba pro Severní Ameriku, [5] av některých evropských trzích. Factory dodává pneumatiky Continental SportContact 3 včetně, Michelin Pilot Sport PS2 nebo Pirelli P-Zero Rosso - i když mnozí majitelé ptali nosné schopnosti Pirelli (z nevysvětlitelných boční selhání a pochybné dynamické stability), kteří se rozhodli pro odolnější pneumatikách Michelin v době výměny. Bezplatnou možnost 18-palcová kola z lehkých slitin (8 ½ Jx18 "ET24" 5-paprsky "[4] [5]) a 255/40 ZR18 Y XL pneumatik [4] byl také k dispozici, a ty jsou standardem v trhy v Severní Americe [5]. 19 "zimní kola a pneumatiky balíček byl také k dispozici jako volitelný, a zahrnoval 255/35 R19 96V Dunlop SP Wintersport 3D pneumatiky.
Přímo působící systém monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS) je standardní vybavení. [5] Tento systém monitoruje aktuální tlak ve všech čtyřech pneumatikách každé tři vteřiny, [5], a že každá ztráta tlaku detekovat, jak zvukových a vizuálních varování jsou náchylné k upozornění řidiče přes systémový ovladač informace (DIS) včas [5].
[Editovat] B7 Pozoruhodné rysy
Jiné pozoruhodné rysy lze nalézt ve standardní výbavě u aut pro jiné než severoamerické trhy jsou menší, plochým dnem volant (s kompletní "Sport" tlačítko), [5] a tělo-shell objímání Recaro sedačky typu závodu lopaty, Kompletní s elektricky nafukovacím horním a dolním bočním vedením [5].
[Editovat] B7 crash testů
Severní americká pojišťovací ústav pro bezpečnost silničního provozu (IIHS) Crash B7 RS4s sourozence, B7 A4, a přiznal, že "Double Nejlepší Pick" na čelní a boční srážky - porazil slavného soupeře, jako je BMW řady 3, Mercedes-Benz C-třída, a dokonce i Volvo S60. [pochvalná zmínka potřebovaný]
[Editovat] B7 ceny
Audi RS4 B7 vyhrál Top Gear "Car of the Year Award 2005", a to r. 2005 Ward Auto Interiér roku "cena.
V roce 2007 Audi RS4 bylo vítězství v "Car světového výkonu" kategorie Auto Světové Mezinárodní rok (WCOTY). Je to porazit slavného soupeře, včetně jeho větší sourozenec, Audi S6 C6, Porsche 911 Turbo, Porsche 911 GT3, Ferrari 599 GTB a Jaguar XKR. [Pochvalná zmínka potřebovaný]