S profesionály od AudiKrejcárek jste vždy o krok blíž k svému vytouženému cíli.

A2

A2.JPG

Z Wikipedie, otevřené encyklopedie

(Přesměrováno z Audi A2)

Audi A2 Audia21991.JPG

Výrobce Audi AG

Výroba 15.listopadu 1999 do srpna 2005 [1]

Montáž Neckarsulm, Německo [1]

Třída kompaktní MPV, Supermini

Karoserie 5-dveřový hatchback [1]

Příčné uspořádání přední motor,

pohon předních kol [1]

Motor 1.4 L I4,

1.6 L I4 FSI,

1,2 L TDI I3,

1,4 L TDI I3

Převodovka 5-stupňová manuální Getrag,

5-stupňová Direct Shift automatizovaná manuální převodovka

Rozvor 2405 mm (94.7 v) [2]

Délka 3826 mm (150,6 v roce)

Šířka 1673 mm (65.9 v)

Výška 1553 mm (61,1 v roce)

Pohotovostní hmotnost 895 kg (1973 liber) na

1030 kg (2271 libra)

Designer Luc Donckerwolke

Audi A2 (interně označovaná Typ 8Z [1]) je kompaktní MPV stylizovaný pětidveřový čtyř-nebo pětimístný hatchback [1] určené supermini, vyrobené německou automobilkou Audi AG od listopadu 1999 do roku 2005. [1] Na základě na konceptu Audi Al2 auto prvně na autosalonu ve Frankfurtu v roce 1997 [3], A2 bylo pozoruhodné, že vyrobeno z hliníku.

Balíčky jsou k dispozici v Německu, včetně "předem", "styl", "High Tech" a později "S line", zatímco ve Spojeném království, A2 byla k dispozici v různých stupních výbavy, včetně: "standardní", "SE" ( u "zvláštních zařízení"), "Sport", "Special Edition" (2005 jediný).

Vůz byl postaven v "hliníku a RS zařízení" Audi Neckarsulm na speciální linku účelu postavené na A2 hliníku, poslední auta opustil výrobní závod v srpnu 2005 [1].

Obsah

[Hide]

1 Historie

2 Styling

3 Design, strojírenství a stavebnictví

3,1 vnitra

3.2 Služba Hatch / "Serviceklappe"

4 facelift a další modely

4.1 Změny a doplňky [14]

4.2 2000-2001

4.3 2002-2003

4.4 2003-2004

4.5 2005

Speciální verze 5

5,1 Lekker / DBM elektrické A2

6 zbývající čísla

6,1 Velká Británie

6,2 Německo

7 1.2 TDI

Náhradní 8

9 Technické údaje

10 referencí

11 Externí odkazy

[Editovat] Historie

A2 byl produkován u Audi je "hliníku" Neckarsulm závod v Německu [1] To bylo v prvních pěti-dveřové na prodej v Evropě, jehož průměrná spotřeba paliva je nižší než 3 litry na 100 kilometrů (94,2 MPG-imp;. 78,4 MPG- USA), když se tato čísla vztahují pouze na speciální "3L" verze s dieselovým motorem, automatickou převodovkou, systémem stop-start, méně energie a užší pneumatiky. Vzhledem k výstavbě, průměrná A2 váží méně než 1000 kg (2,200 lb).

[Editovat] Styling

Audi Al2 koncept

A2 bylo překvapení, když to debutovalo jen dva roky poté, co původní Al2 studie. Mnozí první hodnocení, včetně těch z What Car? Autocar a ve Velké Británii komentoval design. Autocar počáteční jednotky verdikt: ".. To nejlepší A2 je, že to není jen design cvičení Ano, je to skvělé auto na pohled, sedět a dotknout, ale je to také nepokoje řídit" [4] avantgardní styl se však získat přízeň s některými potenciálními zákazníky. Audi byl ohlásen být zklamán úrovní prodeje, finální výroba byla 176.377 [5] jednotek. To je ve srovnání s konkurenční Mercedes-Benz A-třída prodej 1 milión.

[Editovat] designu, inženýrství a stavebnictví

Audi A2

Prvořadým tématem při navrhování a inženýrství A2 byl shrnut pak Audi manager produktu Británii v rozhovoru poté, co auto získalo ocenění za design v roce 2001 jako "vytvořit malou Audi, není levný Audi", [6] a Creative krátké je řekl, aby byli "Doprava čtyři lidé ze Stuttgartu do Milána na jednu nádrž benzínu." [6]

A2 je vyrobena s použitím značné hliníku a hliníkových slitin obsah, čímž se zvýší váha ve srovnání s podobnými velké vozy. To pomáhá, že auto je mnohem úspornější než vozidla používající tradiční oceli monocoques, za určitých okolností může spotřeba na 1,2 TDI modelu je tak nízké, jak jen něco málo přes 2 litry na 100 kilometrů (140 MPG-imp, 120 MPG-USA). Tato verze Audi A2 vyhrál "Nordic Eco Run" paliva závod v roce 2003, se spotřebou 2,62 l/100 km (107,8 MPG-imp, 89,8 MPG-USA) [7]. Dokonce i normální benzín engined verze jsou schopny 5 l/100 km (56,5 mpg-imp, 47,0 MPG-USA). A2 bylo také pozoruhodné pro bytí první Audi modelu od roku 1970 Audi 50 nesmí být nabízeny s jeho "ochrannou známkou" quattro s pohonem všech kol volby. A2 má koeficient odporu vzduchu:. 0,25 - 0,29 v závislosti na modelu [8]

A2 stále používá moderní unibody konstrukci, s významnými prvky zásad prostorový rám, [9] a je označen jako v Audi "Audi Space Frame" design. Vnější panely těla mají malou nebo žádnou strukturální funkci - podobností s originálem Renault Espace - a prostorový rám nese síly práci na voze. Rám využívá obsazení a lišty, které jsou laserem svařeny, aby prostorový rám. Zlepšení stability shell, odolnost a tuhost, nižší hmotnost a lepší vnitřního prostoru jsou patrné v důsledku tohoto návrhu rozhodnutí. "A2, na druhé straně, byl navržen jako hliník auto a Spaceframe bylo optimalizováno části konsolidace, s použitím velkých a nákladově efektivní odlitky místo hliníkových výlisků" [9].

Bohužel, náklady na práci s hliníkem, zejména malých sériích, znamenalo, že A2 je "předražené" pro oblasti, kde soutěží s A-třídní a ztráty. Značná část vysoké výrobní náklady byly kvůli mnoha částech není "mimo polici", a je speciálně optimalizován pro A2 [10] Z Autobild roce 2003. "A2 není jeden z modelů s nejvyšší návratnost investic ". Stejný článek cituje údaje o prodeji za rok 2002 za 20.000 v Německu proti 80.000 na třídy a "... spoustu peněz za auto, které je jen 3,8 m dlouhý." [11]

Audi je prvním výrobcem, aby se pokusila začlenit lehkých stavebních koncepcí použití hliníkových slitin a souvisejících do "masového trhu" vozidla na předchozí snahy pomocí rámu Audi Space byly omezeny na poněkud dražší Audi A8. Jako vodítko pro zúčastněné hmotnost: celý shell váží tak málo, že dva lidé mohou snadno zvednout, boční panel nad dveřmi, včetně A-a D-sloupky váží přibližně 2 kg (4 lb). 2002 modelu A2 se standardní výbavou má hmotnost 895 kg (1973 libra).

A2 však může tak být považován za průkopníka pro různé novějších vozidel na bázi hliníku, jako je druhá generace Audi A8, Audi TT, a Jaguar nedávné X350 Jaguar XJ a 2006 na Jaguar XK.

Části A2, které jsou ještě z oceli jsou přepážky za předním nárazníkem ("Slam panel") se stěračů, standardní komponenty zavěšení A2 (3L ty jsou často z hliníkové slitiny), zadní brzdové bubny a výfukového systém.

[Editovat] Vnitřní

A2 má velký vnitřní prostor pro vnějšími rozměry, včetně startu na 390 l (13,8 cu ft) na zadních sedadlech na místě. To je výrazně větší, než je zavazadlový prostor pro další model v řadě Audi, Audi A3. Vzhledem k "sandwich" typu konstrukce podobné znovu, že na Renault Espace nebo Mercedes třídy, floorpan má horní a spodní části. Prostor uprostřed je zvyklý na dům různé komponenty, jako jsou palivové nádrže a motoru elektroniky. Na zadní cestující i výhody, jako místa pro nohy sahá do tohoto sendviče prostoru a vytváří pohodlné sezení i pro vysoké cestující na zadních sedadlech. To je v přímém rozporu s komfortem na zadní lavici třídy. Pro zlepšení rozložení hmotnosti vozidla, jeho baterie umístěné uvnitř boty, pod podlahou.

A2 Interiér byl velmi nadstandardní v porovnání s ostatními superminis. V obou Velké Británii a Evropě, tam bylo několik druhů sedadel materiálu a barvy, které tvoří standardní Cirrus hadřík, volitelně Matrix látky, volitelně Alcantara / kůže, nebo plnou pearlNappa krytiny kožené sedlo. Sportovní modely získal sportovní sedadla s elektricky nastavitelnou bederní opěrkou ve standardu v Jaquered saténové látky. Seat materiály byly k dostání v červené, modré, béžové ("jive" nebo "Twist", kód 4QC), světle šedá ("Platinum", kód EC3), tmavě šedá ("houpačka", 24S) nebo černá (" duše ", 6PS). Jednotlivé možnosti jsou k dispozici také jako živé žluté, červené nebo modré sedačky, volanty, řadicí páka, páka ruční brzdy a dveřní loketní opěrky. Color.storm modely zavedené v roce 2003 přinesl jasných barvách jak vnější a vnitřní části A2, včetně "papája" oranžové. Soft touch materiál se používá na dveřích a kontaktní plochy ve středové konzole, i když to má tendenci na sebe v průběhu času, zejména pokud jde o tlačítka ovládání klimatizace.

Quattro GmbH - jako Audi Exclusive - byly připraveny k úpravě A2 stejným způsobem, že by jiné Audi. Neoficiální důkaz navrhne, že počet "individuální" maloval vozů je extrémně malý, u několika tisíc německých A2 vlastníky zastoupeny v A2-freun.de forum, pouze dva individuální auta nikdy uvedeno. Barvy k dispozici odpovídal rozšířené palety koncernu Volkswagen v té době, včetně barevné skupiny Volkswagen a mnoho dalších, ale také možnost byla drahá, kolem € 2000. [12] soubor 10 A2s se říká, že byly vytvořeny v mandlově béžové s oranžovou color.storm interiéry jako dealer demonstrantů a nejméně dva z nich bylo vidět na trhu, používané v minulosti. Je nemožné doložit existenci těchto vozidel, a to i vzhledem k nedostatku spolupráce z německých orgánů, pokud jde o volně dostupné, spolehlivé, barevné informace, a to s ojetými vozy webové stránky nejsou archivovány.

A2 má mnoho inovativních myšlenek - jako úložný prostor podlahového systému, který byl box, který drážkou na cestující na zadních sedadlech pro nohy, zadní držák nápojů, které neostříhanými a dvojitý (false) podlaha startu, kde může být skryty zboží ze zlodějů, nebo Dojezdové rezervní kolo uloženo. Výstražný trojúhelník a lékárnička mají domov přímo na levé straně zavazadlového prostoru. Toolkit je uložen v závislosti na zařízení, vedle baterie a pokud bylo potřeba prostor pro navigační systém a / nebo Bose subwoofer, to bylo dojaté k sendvič prostoru v přední části pravého předního sedadla (řidič vozidla Velké Británii, osobní na LHD z nich). Opěrky hlavy také nemusí být z zadní sedadla, pokud jsou složené, a musí čtyřmístný mohou mít na zadních sedadlech odstraněn během několika vteřin. Zadní bezpečnostní pásy také klip v horní části C-sloupku, takže když se složených zadních sedadlech a vrátil se do své normální polohy, bude pás není zaplést. Další příklady úspor energie lze nalézt v Schránka v přístrojové desce světlo se zapne, když svítí a volnoběžkou řemenice na alternátoru pásu, což znamená, že alternátor se používá pouze v případě potřeby. Klima kompresor je vypnutý, když okolní teplota klesne pod 5 ° C. Funkce ECON z klimatizace (je-li zabudován), vypne také přídavné topení nebo kompresor, v závislosti na teplotě. Tato funkce není ovlivněna přítomností palivovými nebo elektrické přídavné topení.

[Editovat] servisními dvířky / "Serviceklappe"

Přední část vozu včetně neobvyklý design funkci s názvem "Serviceklappe" v němčině - to překládá k "poklopu služby" nebo "služba panel". V časných autech, to byla lesklým černým panelem na spodní hrana kapoty (Hood), kde by za normálních okolností maska ​​chladiče by měla být umístěna. Za to jsou plnicí místa pro těžbu ropy a stěrač tekutin, a měrku. Díky těmto vlastnostem, při každodenním používání vozu, kapota nemusí být zvýšen.

Kapota byla široce rumored být uzavřeny - Auto a řidič napsal: "... vlastnost A2, které mohou předpovědět budoucnost: uzavřený kryt". Ve skutečnosti je kapoty snadno odstranit, se koná na místě dvě twist-lock úlovky. Asi 8 kg těžkého kapotou pak odchází z vozu úplně, na rozdíl od běžné otočné flip-up na většině ostatních aut. Vzhledem k servisními dvířky, že je třeba odstranit kapotu získat přístup k spalovacího motoru je minimální.

[Editovat] facelift a další modely

Poklop služba je nejzřejmější ukazatel věku konkrétní A2. To bylo měněno k matně černé na "color.storm" barevná schémata, a pro modelový rok 2004 získal falešné mřížky lamel. To je, nicméně, relativně snadno měnit, takže by neměl být považován za spolehlivý ukazatel věku. [13] Velmi málo se změnil ještě externě po dobu životnosti vozu. Barvy a vzory se změnily roadwheels mírně během výroby. Jedinou další externí indikátor stáří vozu je stěrač, velmi brzy modely mají tradiční čepel, kde novější mají "flex" verze ("Aerotwin" od firmy Bosch, model 760). Tato změna byla provedena pro modelový rok 2002.

[Editovat] Změny a doplňky [14]

[Editovat] 2000-2001

Únor 2000: Představení A2 s 75 PS (55 kW, 74 hp) benzínový motor

Září 2000: zavedení 75 PS (55 kW, 74 hp), diesel

Červen 2001: uvedení motoru 1.2 TDI v 3L na evropském kontinentě trhu.

[Editovat] 2002-2003

CAN-BUS se používá pro systémy OBD, jak to vyžadují předpisy EU.

Aerotwin stěrače

Hliníkové obložení balení se stává standardním vybavením ve Velké Británii

Dieselové motory A2s po květnu 2002 již mají předehřev běh diesel, ale silné vnitřní elektrické topné těleso.

Květen 2002: Použití palivové nádrže 42 litrů u všech verzí bez 3l. 3l k dispozici s 21 litry běžné nádrži a nádrž 34 l, což umožňuje teoretickou 1100 km rozsahu.

Červen 2002: motor 1.6 FSI se představil větší (42 l), nádrž na benzin a znovu modelované zadní spoiler (vyšší postavení, větší velikost zvýšit stabilita při vysokých rychlostech). S Non-line FSI je vybavený re-ladil měkčí odpružení tuning kvůli mnoha stížnostem na drsné jízdy ostatních modelů

První color.storms (v červeném "Misano", "Imola" žluté a modré "Sprint") stal se dostupný. Tyto barvy, které přineslo jen dříve k dispozici na S a RS modely nebo jako Audi exclusive možnost standardní barevné schéma.

Dieselové motory používají po září 2003, kód motoru BHC, splňují požadavky na emise výfukových plynů Euro 4, a to opět v důsledku právních předpisů.

Náhradní pneu a soupravu na opravu pneumatik odstranění se platí, za přání ve Velké Británii

[Editovat] 2003-2004

Rozšířená color.storm barev, včetně Orange "Papaya" a později "Avus" stříbrný

Září / říjen 2003: Dostupnost 90 PS (66 kW, 89 kW) TDI. Gril se s lamelou (ale stále solidní), Nový Matrix tkaniny nahradí i satelitní a Podkolenky-saténové tkaniny, žlutá kůže již není k dispozici, další externí barvách, včetně Akoya Silver a Mauritius modré, nové kolo návrhy byly k dispozici

Použití MK60 ESP / ABS systém.

FSI a 90 PS (66 kW, 89 kW), vznětové motory TDI vyřazen na konci 2004/early 2005

[Editovat] 2005

Special Edition (včetně CD přehrávač a klimatizaci), modely představila na trzích Velké Británie, v současné době žádné jiné modely byly k dispozici ve Velké Británii

Audi právě vypukla dokonce [editovat] na každé A2, které prodávají a jen vydělat peníze na auta s možností doplňky a modely pokračování byl přezkoumán představenstva

Novým generálním ředitelem prvního rozhodnutí VW / Audi Bernd Pischetsrieder bylo odstranit A2 z řady Audi [pochvalná zmínka potřebovaný]

[Editovat] Speciální verze

Audi má také verzi A2 v Neckarsulmu závod, který byl přeměněn na pickup truck stážistů - na "A2 Caddy". Toto bylo na veřejné výstavě poprvé na A2-klub výroční schůze Německa v Amberg, Německo, v srpnu 2005. Obrázky z akce jsou k dispozici na německém A2-freun.de místě spojený dole.

Audi také vydal S-line verzi v Německu, jak koncem roku 2002, s 17 ", 9-spoke" RS4 "styl kola (standardně se 15"), sportovní sedadla s velkým bočním vedením a bederní opěrkou, speciální napůl kožená sedadla krytiny Pearl Nappa kůže a tkaniny Sprint, kožené madlo ruční brzdy, perforovaná kůže gearstick a 3-ramenný volant a 10 mm snížené sportovní zavěšení. Kromě toho, vnitřní čalounění stropu, přístrojová deska a koberce byly černé listiny stojí titanové barvy a S-line odznak byl přidán do zadních dveří. Informační systém řidiče a osvětlené zrcadlo pro řidiče a spolujezdce dokončen balíček [15]

Ve Velké Británii se v posledních Audi A2s (od počátku roku 2005 do června 2005) jako zvláštní vydání badged modely s nižší cenu, digitální ovládání klimatizace a rádia, Koncert II "s CD přehrávačem jako standard. Byly to jen modely ve Velké Británii v té době a byl dostupný s jeden 1.4 benzin nebo 1.4 TDI motorů. Tato speciální edice dalo A2 konečné prodejní podporu ve Velké Británii. [Pochvalná zmínka potřebovaný]

[Editovat] Lekker / DBM elektrické A2

V říjnu 2010, A2 přeměněn na elektrickou energii Lekker Energie a DBM Energie dokončil ranní 600 km (372 mil) autem z Mnichova do Berlína na jedno nabití. Po příjezdu, Rainer Bruederle, Německý ministr hospodářství, tzv. zkušební jízdu "světový rekord." [16]

Vůz byl řekl, aby ještě 18% svého náboje zbytek po příletu v Berlíně a průměrná rychlost byla hlášena jako 90 km / h (56 mph). "Kolibri" baterie používané v návrhu jsou tak kompaktní, že vozidlo zachovává své čtyři místa a bootspace. Produkční verzi bude možné, ".. Tato technologie by mohla být provedena dnes Záleží na odvětví, aby využití tohoto potenciálu", byl komentář od Mirko Hannemann, ředitel DBM [17]

[Editovat] zbývající čísla

Tam je méně a méně zbývající A2 jako čas pokračuje. Podvozek je hliníkový často odepsaných pojistiteli vzhledem k relativní nedostatek "odborníků hliníku" - například jedna v celém Skotsku - a výcvik a zkušenosti potřebné k opravě pláště. Svařování je často nutné a hliníku, je viděn mnoho jako obtížně svařitelné, hlavně kvůli velmi vysokým bodem tání vnější oxidaci, vyžadující část má být svařované být připraven správně. [18]

V kombinaci s relativně vysokým cenám dílů a hodinové sazby, zřejmě menší rány znamenají "neopravitelného". Mnoho příkladů škod a následné opravy mohou být nalezené v obou britských a německých A2 CLUB fóra, často s příběhy osobních opravy úsilí a nákladů. Vzhledem k tomu, že komunita je malá, bylo vidět, že servisní jednotky A2, a má proto zájem na obou správné opravy a dokumentace byla poskytnuta ve Velké Británii fóru. [19] Další opravy specializace jsou předmětem odmítnutí ze strany Audi i ve Velké Británii a Německu, a to zejména pokud se jedná o otevřeném nebi [20] Někteří prodejci. - jako je například uvedeno Autohaus Rinner v Bad Tölz v jižním Německu - se specializuje na opravy střech a výměny.

[Editovat] Velké Británii

Ve Velké Británii je 18.233 registrovaných A2 je k 30. červnu 2010 (data z dopravy statistiky) [pochvalná zmínka potřebovaný] v těchto barvách:

Barva ↓ ↓ zbývající čísla

Silver 5857

Modrá 5741

Černá 3075

Šedá 1309

Red 1091

Zelená 1017

Žlutá 83

Bílá 36

Orange 10

Hnědá 5

Bronzové 3

Béžová 2

Purple / Violet 2

Maroon 1

Turquoise 1

[Editovat] Německo

KBA ("Kraftfahrtbundesamt") vydal čísla žádosti a po zaplacení do německého klubu A2, které naznačují, že asi 70.000 A2s jsou zapsány v Německu od konce listopadu 2010. Z nich méně než 5.000 arů 1,6 FSIS. Tato informace byla vydána za předpokladu, že to není ke zveřejnění, plné statistiky jsou k dispozici pouze pro členy. Barevné informace nejsou zaznamenány.

[Editovat] 1.2 TDI

Audi A2 1.2 TDI má nejnižší součinitel odporu vzduchu nějaké auto na světě v té době jeho startu. [21] To bylo také jedno z nejúspornějších a nejnižší znečištění, pouze vydávat 81g/km (D4), aby 86g/km (D3), emise CO2.

Dvě verze vozu byly v Německu během jeho výroby. Verze D4, který používá jen 3 l/100 km (94 mpg-imp, 78 MPG-USA), byl "standard". Tato verze nemá posilovač řízení, klimatizace a další doplňky, s tím, že na přání v barvě kliky dveří a zpětná zrcátka. Důvodem, který nemá volitelné doplňky se, že každá volba přidá váhu a ztrácí ekonomiky. Měl pevnou zadní sedák. 2.88L/100 km byl testován.

Druhá verze, která byla k dispozici alespoň v Německu, byl D3 verze, která byla ještě schopná 3.0l/100 km. Tato verze měla možností klimatizace, zimní pack, Comfort Pack, ale nebyl k dispozici na všech trzích. Objednání těchto balíčků zajistit výkon steeering nebo bodové lampy jako součást balení. Systém OSS nebyl k dispozici na všech v 3L.

V obou verzích, sklo bylo tenčí, místa byla světlejší [22] a 14 "kola z hořčíkové slitiny byly použity, se standardním vybavení jsou pneumatiky Bridgestone 145/80R14 T76 Ecopias nebo Continental zimní pneumatiky používat velmi ploché wheelcovers minimalizovat zmatek. Blok motoru byl také vyroben z lehké slitiny přes to, že je diesel vážil pouhých 100 kg.

Zadní spoiler byl přebudovaný, se pohyboval a rozšířit pomocí větrných tunelů dosáhnout 0,25 cd postavu. Další spodku vozu byla také přidána k dosažení tohoto cíle [23]. Vůz měl automatickou převodovkou, která měla režimu Tiptronic na voliče. Vůz měl také ECO režim. Když zabývající se omezil výkon na 41 koní (31 kW, 42 PS) (s výjimkou kop dolů) a naprogramovat předávání změnit až v nejúspornější bodu. ECO režim také aktivuje funkce start / stop, Funkce, která byla revoluční, když to bylo propuštěno v roce 2001. [24] V Eco, byla vypnutou spojkou, kdy byl propuštěn na pedál plynu maximální hospodárnosti, takže auto volnoběžky co nejvíce , se spojkou znovu zabývat, jakmile plynový pedál nebo pedál brzdy se dotkl. 3l také jen 4 šrouby kol a finned bubny Alloy Brake vzadu, spolu s mnoha prvky hliníku zavěšení. [25] interní prezentaci Audi zřejmě naznačuje, že celý plášť A2 3L, váží kolem 15 kg (33 lb ) nižší než u "normálních" A2. 3L byl zaznamenán na dálnici v non-vědecké podmínky, které mají být vyšší maximální rychlostí, než je standardní A2, a to především z důvodu extrémně dlouhých pátý převodový poměr a vynikající aerodynamika. Přiměřeně, byly podniknuty kroky majiteli v Británii a Německu prodloužit pětku ze standardních nástrojů na ochranu obchodu, což vede k lepší ekonomice, nižší hlučnost a vyšší maximální rychlost. [26]

Celkem 6450 [5] 1.2TDI modely byly postavené. První z nich má být dovezeno do Velké Británie je podrobně zde: http://www.greenconsumerguide.com/audi_a2_tdi.php

[Editovat] Výměna

Tam byl žádná přímá náhrada za A2, když to bylo přerušeno v roce 2005, nicméně, Audi znovu vstoupila do sektoru supermini v roce 2010 s Audi A1 [27].

Pověsti o další nový model supermini, případně být jmenován A2, se šířily od roku 2009. [28] V květnu 2010 se tento nový model by měl být auto na elektrický pohon, s konvenčním ocelových konstrukcí monocoque a předpokládá se, bude zahájen v roce 2012. [29]

[Editovat] Technické údaje

Audi A2 byl dostupný s následujícími motory s vnitřním spalováním:

motor

Jméno posunutí

/ Nastavení Max. energie

při otáčkách Max. točivý moment

při otáčkách motoru ID

kód (y), 0-100 km / h (62 mph)

(V sekundách) nahoru

Rychlost paliva

Spotřeba [30] let

produkoval [1]

zážehové motory

všechny vstřikováním paliva

1.4 16V 1390 ccm řadový 4cyl 16V DOHC 55 kW (75 PS, 74 k)

@ 5000 min 126 N · m (93 ft · lbf)

@ 3800 RPM AUA,

BBY 12,3 sec 173 km / h (107.5 mph) 6,0 l/100 km (47,1 mpg-imp, 39,2 MPG-USA) 06/00-04/02

2/05-5/08

1,6 FSI 1598 ccm řadový 4cyl 16V DOHC

Paliva Rozvrstvené Injection (FSI) 81 kW (110 PS, 109 k)

@ 5800 min 155 N · m (114 ft · lbf)

@ 4,400 rpm BAD 9,8 sec 202 km / h (125.5 mph), 5,9 l/100 km (47,9 mpg-imp, 39,9 MPG-US) 2/05-5/08

dieselové motory

všechny Turbocharged Direct Injection (TDI)

1,2 TDI

aka: 3L 1191 ccm SOHC inline 3cyl 45 kW (61 PS, 60 k)

@ 4000 ot 140 N · m (103 ft · lbf)

@ 1,800-2,400 RPM ŽÁDNÉ 14,9 sec 168 km / h (104.4 mph) 3,0 l/100 km (94,2 mpg-imp, 78,4 MPG-USA) 1/3-5/8

1,4 TDI 1422 ccm SOHC inline 3cyl 55 kW (75 PS, 74 k)

@ 4000 ot 195 N · m (144 ft · lbf)

@ 2200 RPM AMF,

BHC 12,6 sec 173 km / h (107,5 mph) 4,3 l/100 km (65,7 mpg-imp, 54,7 MPG-USA) 06/00-08/03

3/9-5/8

1,4 TDI 1422 ccm SOHC inline 3cyl 66 kW (90 PS, 89 k)

@ 4000 ot 230 N · m (170 ft · lbf)

@ 1,900-2,200 RPM ATL 10,9 sec 188 km / h (116.8 mph) 4,3 l/100 km (65,7 mpg-imp, 54,7 MPG-USA) 03/11-5/08