S profesionály od AudiKrejcárek jste vždy o krok blíž k svému vytouženému cíli.

A1

a1.jpg

Z Wikipedie, otevřené encyklopedie

Audi A1 Audi A1 1,4 TFSI S-line Ambition - Frontansicht, 15. Mai 2011, Wuppertal.jpg

Výrobce Audi AG

Výroba 2010-současnost

Montáž Brusel, Belgie

Předchůdce Audi 50 [1]

Třída Supermini

Karoserie 3-dveřový hatchback

Rozložení přední motor, pohon předních kol

Platforma PQ25 Volkswagen Group

Motor

1,2 TFSI L 63 kW (85,7 PS, 84,5 k) I4 nafta

1,4 l TFSI 90 kW (122,4 PS, 120,7 k) I4 nafta

1,6 L TDI 77 kW (104,7 PS, 103,3 k) I4 diesel [2]

Převodovka 5-stupňová manuální

6-stupňová manuální

7-rychlostní S tronic

1-rychlostní (A1 e-Tron)

Rozvor 2469 mm (97,2 V) [3]

Délka 3954 mm (155.7 v) [3]

Šířka 1740 mm (68,5 in) [3]

Výška 1416 mm (55,7 in) [3]

Pohotovostní hmotnost 1040-1140 kg [3]

Související Volkswagen Polo Mk5

SEAT Ibiza Mk4

Designér Stefan Sielaff

Audi A1 (interně označovaná Typ 8x) je supermini třídy automobilů Audi zahájila v roce 2010 autosalonu v Ženevě. Prodej prvních tří dveří A1 modelu začala v Německu v srpnu 2010, se Spojeným královstvím následující v listopadu 2010 [4]. Auto je zaměřen především na mladé, bohaté městské kupujících [5].

Obsah

[Hide]

1 Popis

Motory 1,1

1.2 Varianty

1,3 Velká Británie startu

2 Pojem auta

2,1 metroproject quattro

A1 Sportback 2,2 koncept

2,3 A1 e-tron

2,4 A1 clubsport quattro

3 Podpora

4 Awards

Reference 5

6 Externí odkazy

[Editovat] Popis

A1 je navržen tak, aby konkurovat Mini, [6] a Alfa Romeo MiTo.

A1 je vyráběn v továrně Audi v Belgii v lese, nedaleko Bruselu. [7] A1 je založen na Volkswagen Group PQ25 platforma, stejné platformě používané v Mk4 SEAT Ibiza a VW Polo Mk5, [8] a na jeho rozvoji Audi spolupracoval s SEAT [9]. A1 využívá vzpěry MacPherson vpředu a torzní zadní náprava [10].

100.000 ročník A1 vznikla v červnu roku 2011 [11].

[Editovat] Motory

Benzínové motory

Model Motor Zdvihový objem Výkon Točivý moment 0-100 km / h, s Maximální rychlost přenosu emisí CO2 (g / km) let

1,2 TFSI I4 1197 cc 86 PS (63 kW, 85 hp) @ 4800 rpm 160 N · m (118 lb · ft) @ 1500-3500 ot 11,7 180 km / h (110 mph) 5-ti stupňová manuální 118 2010 -

1,4 TFSI I4 1390 ccm 122 PS (90 kW, 120 k) @ 5000 rpm 200 N · m (148 lb · ft) @ 1500-4000 RPM 8.9 203 km / h (126 mph) 6-stupňová manuální

7-stupňové S tronic (volitelné) 124

122 2010 -

1,4 TFSI I4 1390 ccm 185 PS (136 kW, 182 kW) @ 6200 ot 250 N · m (184 lb · ft) @ 2000-4500 RPM 6.9 227 km / h (141 mph) 7-rychlostní S tronic 139 2011 - [ 12]

Vznětový motor

Model Motor Zdvihový objem Výkon Točivý moment 0-100 km / h, s Maximální rychlost přenosu emisí CO2 (g / km) let

1,6 TDI I4 1598 ccm 105 PS (77 kW, 104 HP) @ 4400 rpm 250 N · m (184 lb · ft) @ 1500-2500 otáčkách za minutu 10,5 190 km / h (120 mph) 5-ti stupňová manuální 99 2010 -

Všechny motory budou obsahovat start-stop systém a rekuperaci energie systému. [2] [13]

[Editovat] Varianty

Ve Velké Británii, upravená úroveň A1 se skládají z SE, Sport a S line. SE je základní specifikace, zatímco Sport a S line modely budou mít také sportovní sedadla, sportovní podvozek a větší kola, kromě jiných možností [14].

[Editovat] Velké Británii startu

Uvedení britské Audi A1 se konalo dne 13. listopadu 2010. Národní zahájení se konal od Battersea Power Station, [15], kde až do 300 Audi A1S opustil Londýn. Tato událost byla pouze na pozvání, s každým prodejcem Audi bude moci pozvat pouze jednoho zákazníka.

[Editovat] Koncepce vozů

Audi oznámilo několik Audi A1 koncepce vozidel, z nichž většina je pro hybridní vozidla a PHEV odrůdy.

[Editovat] metroproject quattro

Audi metroproject quattro (přední)

Audi metroproject quattro (zadní)

A1 se zobrazilo v roce 2007 Tokyo Motor Show v podobě quattro Audi metroproject Concept Car. [16] Koncepce sedadla čtyři a je vybaven novým hybridním pohonu. Díky tomuto pohonu, 1,4 l (85.4 cu v) 148 koní (110,4 kW), Turbo FSI motor pohání přední kola přes 6-stupňová S-Tronic, zatímco 40 koní (29,8 kW, 40,6 PS), elektrický motor napájí zadní kola. Elektromotor je schopen produkovat 148 liber · ft (201 N · m) točivého momentu.

Metroproject quattro je schopen jet 62 mil (100 km) při rychlosti až 62 mph (100 km / h) na jedno nabití jeho lithium-ion baterií, která snižuje spotřebu paliva až o 15%. Oba napájecí zdroje jsou k dispozici pro použití současně s řidičem pak využívají přední vzpěry McPherson a čtyřprvkové zavěšení zadních kol konfiguraci, elektromechanické rychlosti posilovač řízení s nízkou energetickou draw, Audi magnetické jízda adaptivní tlumení technologií, zrychlení 0-100 km / h (0-62 mph) za pouhých 7,8 sekundy [17].

V roce 2008 na Lipské Auto Mobil International show, Audi opět představil quattro metroproject, přejmenoval A1 projektu quattro. [18] Vozidlo bylo navržené Audi Designer projektu AG v exteriéru Dany Garand, který také představil návrh průběhu vozu Hong Kong debut [19].

[Editovat] A1 Sportback koncept

Audi A1 Sportback koncept v roce 2008 na pařížském autosalonu

Audi představila druhá A1 koncept na pařížském autosalonu v říjnu 2008. A1 Sportback koncept je restyled 5-dveřový vývoj metroproject quattro. Stejně jako předchozí koncepce, A1 Sportback má hybridní pohon, se stejným motorem 1,4 L benzínu a S-Tronic dvouspojkovou převodovkou, plus 20 kW (27 koní), 150 N • m elektrický motor. Nicméně elektromotor pohání přední kola, než zadní. Citoval 0-100 km / h (0-62 mph) je 7,9 sekundy a průměrné emise CO 2 jsou uvedeny jako 92 g / km. A1 Sportback zachovává rozměry Metroproject quattro, s výjimkou mírně větší délky, v 3.99 m (157 V). [20] [21]

[Editovat] A1 e-tron

Audi A1 e-Tron Koncept vozu je elektrický varianta A1, poprvé představen v roce 2010 autosalonu v Ženevě. [22] A1 e-tron je řada plug-in hybrid (PHEV), poháněný elektromotorem s trvalý výkon 45 kW (61 PS, 60 k) a maximální výkon 75 kW (102 PS, 101 koní). Plně nabitý 12 kWh lithium-iontová baterie poskytuje maximální dosah 50 km (31 km), po kterém je 254 cc Wankel motor použitý k pohonu 15 kW (20 PS, 20 k) generátor s 12 l (3,2 akvárium), palivová nádrž. [23] Tyto náklady jsou odhadovány na poskytnutí další sortiment z 124 mi (200 km) [22].

Testování v programu dvacet A1 e-tron vozidel začal v Mnichově na konci roku 2010 [24]

[Editovat] A1 clubsport quattro

V květnu 2011 byl A1 clubsport quattro koncept ukazuje na akci Wörthersee. Tento vůz má upravenou verzi 5-válec Audi RS 3 na 2,5 L motor naladěn na 503 PS (370 kW) a 660 N · m (487 lb · ft). Schopné 0-100 km / h (0-62 mph) v 3.7 sekundy, auto také vyznačuje novými vnějšími tvary, včetně "blister" ve stylu Rozšířené podběhy připomínající Audi Quattro a minimální, lehká interiéru. [25]